Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاوه سجادی حسینی از ساخت اولین مستند خود درباره مهدی میرعمادی خبرداد.

به گزارش قدس آنلاین، کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما با اشاره به پروژه جدید خود گفت: به تازگی ساخت مستند پرتره‌ای را با موضوع زندگی دکتر مهدی میرعمادی از کارآفرینان ایران را به پایان رسانده‌ام که نزدیک به ۳۰ سال رییس اتاق بازرگانی ایران و فرانسه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تهیه‌کنندگی این کار را فرشته الوندی برعهده دارد و در حال حاضر تدوین آن توسط فرشید فارسی جانی در حال انجام است. این مستند در صورت پذیرفته شدن در این دوره از جشنواره «سینما حقیقت» نمایش داده می‌شود.

کارگردان «بوفالو» تاکید کرد: این مستند که هنوز نامی برای آن انتخاب نکرده‌ایم، نزدیک به ۴۵ دقیقه است و در تهران و اصفهان فیلمبرداری شده است.

وی توضیح داد: همچنین این اثر به صورت مصاحبه محور و با استفاده از صحنه‌های آرشیوی ساخته شده است. این مستند در واقع اولین پروژه مستند من به شمار می‌رود. در حال حاضر با توجه به اینکه هزینه تولید مستند نسبت به پروژه‌های سینمایی و سریال کمتر است، جذب سرمایه گذار و در نهایت ساخت آن نیز راحت‌تر انجام می‌شود.

این کارگردان بیان کرد: مهدی میرعمادی اولین استاد جوان در بخش پلی تکنیک در دهه چهل بوده و به دلیل اینکه جواب شاه را می‌دهد از دانشگاه اخراج می‌شود.

سجادی حسینی در پایان گفت: سریال شبکه نمایش خانگی «سایه تابان» نیز در حال حاضر به دلیل پیدا نشدن سرمایه گذار مناسب، به مرحله تولید نرسیده است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مستند سازی کاوه سجادی حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۴۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: این نهاد همواره افتخار داشته که در کنار معلمان و اساتید گرانقدر، در عرصه علم و دانش و تربیتِ نسل‌های متعهد و متخصص، گام‌های بلند و پیوسته‌ای بردارد و رسالت خود را در زمینه‌ آموزش‌های دانشگاهی، تخصصی و مهارت به انجام برساند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسن مسلمی نائینی؛ رییس جهاددانشگاهی در پیامی با اشاره به اینکه، سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری، روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است تاکید کرد: معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند.

اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند

در پیام تبریک دکتر حسن مسلمی نائینی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری، روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است؛ نام و یاد شهید استاد مطهری به‌عنوان نمونه‌‌ای کامل و راستین از یک معلم انسان‌ساز که در تارک زمان درخشیده و قله‌های بلند معرفت را فتح و انسان‌های بزرگی را تربیت کرده، همواره در اذهان مردم ایران جاودانه و ماندگار خواهد ماند.

معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند و در پرتو تلألو دانش و حکمت، مسیر تعالی و پیشرفت جامعه را ترسیم می‌‌کنند.

معلمان و اساتید دلسوز و فداکار، همواره نقشی بی‌بدیل را در ساختن آینده جامعه ایفا می‌کنند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرموده‌اند: معلمان پایه‌ریز تمدّن نوین هستند؛ چون نیروی انسانیِ شایسته اگر نباشد، تمدّنی به وجود نخواهد آمد.

جهاد‌‌دانشگاهی همواره افتخار  آن را داشته است که در کنار معلمان و اساتید گرانقدر، در عرصه علم و دانش و تربیتِ نسل‌های متعهد و متخصص، گام‌های بلند و پیوسته‌ای بردارد و رسالت خود را در زمینه‌ آموزش‌های دانشگاهی، تخصصی و مهارتی به بهترین شکل به انجام رساند.

اینجانب به‌عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی کشور، فرارسیدن روز تکریم معلم و گرامیداشت مقام استاد را به‌تمامی معلمان و اساتید دانشگاه‌ها، به‌ویژه اعضای هیئت علمی، اساتید و مدرسان مجموعه‌ دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش‌عالی و مراکز آموزش تخصصی و مهارتی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در سراسر کشور که دلسوزانه و متعهدانه در تلاش هستند تا دانش و مهارت‌های لازم را به دانشجویان منتقل ‌کنند، تبریک می‌گویم و امیدوارم این عزیزان در مسیر علم و دانش و تربیت نسلی فرهیخته و متعهد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق، پیروز و سربلند باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • برای 20 سالگی درگذشت گل آقا
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند