Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک رسانه عرب زبان از ورود آلمان به خط میانجیگری میان رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی حماس و اجرای تبادل اسرا میان آنها خبر داد.

روزنامه "الاخبار" اعلام کرد که یک میانجیگر آلمانی وارد خط میانجیگری میان رژیم صهیونیستی و جنبش حماس شده است تا با نزدیک کردن دیدگاه‌های دو طرف به پرونده تبادل اسرا میان آنها خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"الاخبار" نام این میانجیگر آلمانی را فاش نکرد و در این باره گزارش داد؛ این تحرک آلمان همزمان با سفر انگلا مرکل، صدراعظم این کشور به اراضی اشغالی و دیدار او با مقامات رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.

الاخبار به نقل از یک منبع در جنبش حماس نوشت: حماس با تمامی میانجی‌هایی که درباره پرونده اسرا با آن ارتباط برقرار می‌کنند، از جمله آلمانی‌ها تعامل می‌کند و راه‌های ارتباطی با برلین در این زمینه باز است.

این منبع گفت که آلمانی‌ها به خواست خودشان اقدام به میانجیگری نکرده‌اند و این خواسته اسرائیلی‌ها بوده است.

طبق نوشته الاخبار؛ حماس تمامی میانجیگران از جمله آلمان را در جریان موضع گذشته و فعلی خود در قبال پرونده تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی و اتمام مرحله‌ای و یا یکباره آن قرار داده است./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • الاخبار فاش کرد؛ جزئیات پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی به حماس
  • الاخبار متن پیشنهاد رژیم صهیونیستی به جنبش حماس را منتشر کرد
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • گمانه زنی درباره تصمیم مهم اسرائیل برای 48 تا 72 ساعت آینده/ هیات حماس قاهره را ترک کرد
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • شرط یحیی السنوار برای توافق با اسرائیل؛ رسانه صهیونیستی فاش کرد
  • رسانه صهیونیستی: توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • توقف جنگ و خروج اشغالگران، شرط السنوار برای توافق است
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود