Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی وزارت علوم گفت: مسئله اینترنت دانشجویان خارجی در حال پیگیری است البته سال گذشته نیز به دانشجویانی که در ایران حضور داشتند اینترنت رایگان تعلق گرفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان امور دانشجویان، افشین آخوندزاده درباره واکسیناسیون دانشجویان خارجی گفت: واکسیناسیون دانشجویان غیرایرانی که در کشور ما حضور دارند همگی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاعدتاً دانشجویان خارجی زمانی که می‌خواهند برای شرکت در کلاس‌های حضوری سال تحصیلی جاری به ایران بیایند باید کارت واکسن داشته باشند.

سرپرست اداره کل امور دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان درباره ارائه اینترنت رایگان به دانشجویان خارجی گفت: مسئله اینترنت آن‌ها نیز در حال بررسی و پیگیری است زیرا سال گذشته هم اینترنت رایگان به دانشجویانی که ایران بودند تعلق گرفته بود.

وی ادامه داد: امسال نیز تلاش می‌شود تا به زودی طی نامه‌ای که از طرف ریاست سازمان امور دانشجویان به وزارت ارتباطات نوشته شده، اینترنت رایگان برای دانشجویان غیرایرانی نیز در نظر گرفته شود در این میان یک تعدادی از دانشجویان ما، دانشجویان اتباع افغانستانی هستند که آنها نیز می‌توانند از اینترنت رایگان استفاده کنند.

آخوندزاده در پاسخ به این سوال که اسکان دانشجویان غیر ایرانی به چه صورتی است؟ گفت: هیچ تفاوتی بین دانشجوی غیرایرانی و ایرانی وجود ندارد، اگر خوابگاه برای دانشجویان ایرانی وجود دارد طبق آن برای دانشجویان خارجی نیز وجود خواهد داشت، همچنین در این زمینه طبق مصوبات ستاد مقابله با کرونا اقدام خواهد شد.

سامانه ثبت اعتراضات اینترنت رایگان دانشجویی راه‌‌اندازی شدثبت نام اینترنت رایگان 30 گیگابایتی 6 ماهه برای دانشجویان آغاز شد

وی با اشاره به حمایت و پشتیبانی از دانشجویان اتباع افغانستان با توجه به مسائل و مشکلاتی که کشور افغانستان به آن دچار شده است، گفت: مسئله کمک به دانشجویان اتباع افغان از پیش هم مطرح بوده و مسئله روز ما نیست. پیش از این نیز یک بسته حمایتی جداگانه برای دانشجویان افغانستان در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان دانشجویان خارجی اینترنت سازمان امور دانشجویان دانشجویان خارجی اینترنت دانشجویان غیرایرانی دانشجویان خارجی امور دانشجویان اینترنت رایگان برای دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی روز پنجشنبه در دیدار محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با گرامیداشت یاد شهدا، امام شهدا و لزوم پاسداشت این مسیر انسان ساز، بر لزوم توجه جدی همه مسئولان، مدیران و نمایندگان به تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران تاکید کرد و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان استفاده کرد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های مجلس آتی پیگیری حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و جامعه ایثارگران استان در سطح ملی خواهد بود.

همتی تصریح کرد: قطعاً از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای افزایش خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا حمایت خواهیم کرد.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از نگاه منتخب مردم ایلام در مجلس نسبت به اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، افزود: برای پیشبرد اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند همکاری و همراهی نمایندگان مجلس هستیم.

وی تصریح کرد: تکریم و حل مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران جزو اولویت‌های اصلی بنیاد در سال جاری خواهد بود.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی نسبت به تکالیف قانونی خود در قبال خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران باید اهتمام ویژه داشته باشند.

رحیمی عنوان کرد: با توجه به جمعیت ۱۰۲ هزار نفری ایثارگران در استان ایلام، همکاری همه دستگاه‌ها با اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برای افزایش خدمات رسانی ضروری است.

کد خبر 6088653

دیگر خبرها

  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • اعطای زمین رایگان به ۴۶۴ مشمول طرح جوانی جمعیت در بهارستان
  • پولی که آمریکا برای اوکراین اختصاص داده ممکن است به کی‌یف نرسد
  • زمین‌های کشاورزی به طرح‌ هادی روستایی اختصاص نیابد
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه