Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:19:40 GMT

تصادف پژو با شتر دو کشته بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۲۹۸۳

تصادف پژو با شتر دو کشته بر جای گذاشت

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس گفت: تصادف پژو ۲۰۶ با شتر و برخورد خودرو با ستون برق، در گنبدکاووس دو کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش ایمنا، رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: تصادف پژو ۲۰۶ با شتر و برخورد خودرو با ستون برق، در گنبدکاووس دو کشته و دو مصدوم بر جای گذاشت.

اصغر نودهی افزود: ساعت ۱۹ شامگاه یکشنبه، یک خودرو پژو ۲۰۶ پس از برخورد با یک نفر شتر منحرف و به ستون برق برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد: این حادثه در جاده گنبدکاووس به مراوه تپه، سه راهی روستای خیر خوجه سفلی روی داد که نجاتگران پایگاه امداد و نجات اینچه برون با آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: بر اثر شدت ضربه دو نفر در محل حادثه جان خود را از دست دادند و دو نفر هم مصدوم شدند.

نودهی گفت: نجاتگران جانباختگان را پس از رهاسازی تحویل عوامل انتظامی دادند و مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه توسط اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

منبع: مهر

کد خبر 528108

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تصادف پژو با شتر تصادفات رانندگی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان گنبدکاووس تصادف در گنبدکاووس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۲۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت

ایسنا/کرمان رئیس پلیس راه بم _ زاهدان گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در ورودی شهر بم دوکشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.

 سروان نعیم مفلحی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شامگاه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با پایه شبکه برق در محل پارکینگ استقبال، ورودی شهر بم به سمت بلوار خلیج فارس برخورد کرد.

وی با اشاره به مجروحیت چهار و مرگ دو نفر(مادر و فرزند خردسالش) در این حادثه رانندگی، گفت: علت حادثه عدم توانایی راننده در کنترل خودرو بوده است.

 رئیس پلیس راه بم_ زاهدان به رانندگان توصیه کرد که با سرعت مجاز و مطمئنه و توجه کامل به جلو رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث تلخ جاده‌ای نباشیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب