Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی حکمی از سوی هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، اردوان ارژنگ به سمت سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل این سازمان منصوب شد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، طی حکمی از سوی هاشم داداش پور، معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان، اردوان ارژنگ به سمت سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل این سازمان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 متن حکم انتصاب ارژنگ به شرح ذیل است:

نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به ارتقاء خدمات مؤثر به دانشجویان عزیز به عنوان سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی همت به گمارید.

از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و به هنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم.

از سوابق اجرایی دکتر اردوان ارژنگ می‌توان به ریاست دانشگاه یاسوج اشاره کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتصاب ابلاغ انتصاب سازمان امور دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله دهقانی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می شود
  • بورسیه دانشجویان اخراج شده از دانشگاه‌های آمریکا
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • ارتقای کیفیت آموزش و پیشرفت علمی با جذب دانشجویان بین الملل
  • تشریح دستاوردهای خراسان جنوبی از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • تحرک بین المللی دانشجویان انتقال فناوری به جهان را تسهیل می‌بخشد
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن