Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهام بهزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد برتر رقابت های پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان کهگیلویه و بویراحمد با شناخت افراد برتر در شهر یاسوج مرکز این استان پایان یافت.   

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره از رقابت ها انتخاب افراد تیم ملی برای حضور در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نایب رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دوره از رقابت ها با حضور ۲۵ نفر از سراسر استان برگزار شد. 

بهزادی عنوان کرد: بانوان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به  مصاف یکدیگر رفتند.  

وی ابراز داشت: این دوره از رقابت ها در ۹ وزن و در رشته های اسکوات، پرس سینه و ددلیفت برگزار و افراد برتر رده های مختلف سنی آن  نیز مشخص شدند.  

نایب رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد گفت: در رده سنی بزرگسالان وزن ۷۶- کیلوگرم زهرا محمدزاده، نسیم محمودیان و لیلی حبیب پور برتر شدند. 

بهزادی اظهار داشت: در رده سنی پیشکسوتان وزن ۷۶- کیلوگرم مهتاب ایموری و گلستان بهامین عناوین برتر را کسب کردند. 

وی افزود: در رده سنی بزرگسالان وزن ۸۴- کیلوگرم سمیه محمدقاسمی، سپیده شریفی و مرضیه مهدیی مقام های برتر را  بدست آوردند. 

نایب رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در رده سنی بزرگسالان وزن ۵۷- کیلوگرم لیلا حاجتی و نگار نجات پور برتر شدند. 

بهزادی عنوان کرد: در رده سنی بزرگسالان وزن ۶۳- کیلوگرم راحله آروند، فاطمه پورکاظمی و مژده رضایی عناوین برتر را کسب کردند. 

وی ابراز داشت: در رده سنی بزرگسالان وزن ۶۹- کیلوگرم سمیرا محمدی، ساره ولایتی، فاطمه احمدی، آرزو نیکداری و معصومه روانگرد مقام های برتر را بدست آوردند. 

بهزادی گفت: در رده سنی نوجوانان وزن ۵۷- کیلوگرم فائزه حدادی برتر شد. 

وی اظهار داشت: افراد برتر این دوره از رقابت ها به عنوان تیم منتخب کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی بانوان کشور شرکت می کنند. 

بیش از ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند. 

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان یاسوج بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام وزارت ورزش و جوانان یاسوج بانوان رده سنی بزرگسالان وزن بدنسازی و پرورش اندام کهگیلویه و بویراحمد دوره از رقابت ها افراد برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

سرپرست آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: مجوز برگزاری امتحان نهایی متوسطه در سه آموزشگاه استان اخذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی رحیم امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۴ درصد جمعیت دانش‌آموزان کهگیلویه و بویراحمد یعنی ۳۷۱۱ دانش‌آموز را، دانش‌آموزان عشایری تشکیل می‌دهند.

وی افزود: مناطق عشایری گچساران، زیلایی، پشت کوه جلیل و عشایر استان‌های بوشهر، فارس، چهارمحال‌وبختیاری و اصفهان زیر پوشش مدارس عشایری استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۳۰ نفر نیروی آموزشی و اداری کار آموزش ۳۷۱۱ دانش‌آموز عشایر را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برعهده دارند.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته امتحانات نهایی پایه متوسطه سال جاری برای نخستین‌بار در مدارس عشایری دخترانه سرآبتاوه، شهید اندرخورپوله و سیدالشهدای چهارتخته برگزار می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: پیش از این امتحانات پایان سال تحصیلی مقطع متوسطه در مدارس امام «محمد باقر موشمی، امام هادی برد پهن، نخبگان گنجه‌ای و امام علی پهون» برگزار می‌شد.

وی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم کهگیلویه و بویراحمد در صورت اخذ نشدن این مجوز باید کیلومترها راه سخت‌گذر را با خودرو یا موتور سیکلت برای شرکت در این آزمون می‌پیمودند.

رئیس آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۲۰ دانش‌آموز در چهار حوزه امتحانی مذکور، افزون بر خطرات جاده‌ای هزینه‌های زیادی را برای طی مسیرهای سخت گذر می‌پرداختند.

وی تصریح کرد: آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم برای دانش‌آموزان استان در هفت حوزه برگزار می‌شود.

رحیمی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی عشایر به‌صورت ثابت، نیمه‌ثابت و سیار زیر پوشش آموزش‌های تحصیلی این اداره کل قرار گرفته‌اند.

کد خبر 750721

دیگر خبرها

  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • رونمایی از پدیده کشتی یزد تا برق مدال برنز دختران دارت باز
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • عزاداری یاسوجی‌ها در سالروز شهادت امام صادق(ع) + فیلم
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج