Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، بنیامین شکوه‌فر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به حدیثی از امیرالمؤمنین (ع) اظهار کرد: زمان قبول مسئولیت برای رساندن یک‌بار به مقصد بسیار کم است، این زمان باید برای کسب رضایت خدا باشد در غیر این صورت دنیا و آخرت خود را خراب کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مزد خدمات فتاحی بازنشستگی در شهر امام رضا(ع) بود، ادامه داد: قهرمان ملی ما، افشین داوری برای بار دوم افتخار خدمت در جوار آقا امام رضا(ع) را کسب کرده است، مهم است که این فضای خوبی که در خراسان رضوی راه افتاده به دست مدیرکل جدید ادامه پیدا کند.

وی خطاب به افشین داوری تصریح کرد: در دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی مطالبات مردم تغییر کرده است و کارگزار این دولت باید در قامت این دولت و انتظارات به‌حق مردم باشد، با تمام وجود باید در کنار یکدیگر برای مطالبات بر حق مردم مجاهدت و تلاش کنیم.

در ادامه مدیرکل سابق ورزش و جوانان خراسان رضوی با تکریم شهدای ورزشی مدافع حرم و دفاع مقدس، گفت: احساس می‌کنم تمام شما عزیزان می‌دانید که اگر عملکردی بوده همه حاصل تلاش جمعی بوده است.

فرزاد فتاحی با اشاره به عملکردی که در طول این سه سال ازجمله ساخت ورزشگاه ثامن، سالن ۶ هزار نفره و ساخت چمن مصنوعی در روستاها، ساخت ۹ خانه جوانان و افزایش تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد به ۲۰۰ عدد داشته است، افزود: اگر بیماری کرونا وجود نداشت ورزش قهرمانی ما ۲ برابر بهتر گذشته بود، فوتبال آقایان و هندبال بانوان ما به آسیا رفت.

همچنین در این مراسم سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بابیان اینکه از زیارت امام رضا و خدمت به زائران ایشان ادب می‌برم، ادامه داد: در این دولت رضایت‌مندی مهم‌ترین ابزاری است که باید داشته باشیم، امید است مانند کارهای بزرگی که مانند گذشته انجام داده‌ایم دوباره کمک کنیم و با پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به آمال و آرزوهای خود برسیم.

افشین داوری بابیان اینکه امیدوارم با این تیم کاری رضایت‌مندی حاصل کنیم، ادامه داد: فرزاد فتاحی سه سال در این استان بودند احترامی خاص به مردم مشهد گذاشتند، امیدوار هستم بتوانم رضایت‌مندی شمارا هم‌کسب کنیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۴

منبع: فارس

کلیدواژه: تغییر مطالبات مردم سرپرست معاونت امور حقوقی مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان بنیامین شکوه فر ورزش و جوانان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۶۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: تاکنون سهمیه فاطمه امینی و فرزانه فصیحی برای المپیک پاریس قطعی شده و امیدوار به افزایش تعداد سهمیه‌های ورزش اصفهان برای این رویداد بزرگ هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین و تنها خبرگزاری شهر و شهروندی ایران میزبان جواد محمدی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بود؛ محمدی در ابتدا با محسن آنالویی، مدیرمسئول خبرگزاری ایمنا دیدار و گفت‌وگو کرد و در ادامه نیز مدیرکل ورزش و جوانان استان به جمع خبرنگاران ایمنا آمد و به سوالات مطرح شده پاسخ داد.

حمایت از ورزشکاران اصفهانی برای حضور موفق‌تر در آوردگاه‌های مختلف از جمله المپیک، وضعیت تخصیص اعتبار به هیئت‌های ورزشی، آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی خوراسگان، تسهیلگری اداره کل ورزش و جوانان استان برای حمایت از باشگاه‌های بزرگ استان، آخرین وضعیت ساماندهی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان محورهای اصلی این گفت‌وگو بود.

گلنار حسینی، سرپرست روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در حاشیه این دیدار از همراهی خوب خبرگزاری ایمنا با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و پوشش اخبار ورزش استان و کشور تشکر و قدردانی کرد.

مشروح این گفتگو روزهای آینده در خبرگزاری شهر و شهروندی ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 748070

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی