Web Analytics Made Easy - Statcounter

این بازیکن ۲۲ ساله با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و کمک کردن به انگلیس برای رسیدن به فینال یورو ۲۰۲۰، سال خوبی را پشت سر گذاشت.

میسون مانت به حضور داشتن در لیست اولیه توپ طلا افتخار می کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، مانت که قبل از بازی انگلیس - مجارستان همراه با گرت ساوتگیت در نشست خبری حضور یافته بود، در خصوص نامزد شدن برای کسب توپ طلا گفت:

طبیعتا قرار گرفتن اسم من در کنار آن اسامی یک رویا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن همه سال سختکوشی و از خود گذشتگی، چنین چیزی نشان می دهد که تلاش کردن نتیجه بخش خواهد بود. این تازه شروع راه است و قرار نیست همین جا متوقف شود. 

زمانی که از مانت در مورد شانس دستیابی او به این جایزه سوال شد، پاسخ داد:

شک دارم ولی هرگز نمی توان با قاطعیت حرف زد. مهم ترین چیز برای من این است که به سطوحی که در نظر داشتم برسم و از این هم فراتر بروم.  

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با مسعود اقبالی: دایی و خداداد بهترین زوج تاریخ بودند AFC مانع هجوم سعودی‌ ها برای تماشای بازی با پرسپولیس شد رییس جمهور برزیل را به علت واکسینه نشدن به استادیوم راه ندادند لیونل مسی بهترین گلزن تاریخ آمریکای جنوبی شد انتقاد تند کورتوا از یوفا: فقط به فکر پر کردن جیب تان هستید!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۷۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

در این مرحله ۹۰ نامزد برای کسب ۴۵ کرسی دور دوازدهم مجلس با یکدیگر رقابت می‌کنند.

این نامزدها از ۲۲ حوزه انتخابیه در سراسر کشور در انتخابات شرکت می‌کنند.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس ساعت ۸ صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

این مرحله از انتخابات در حوزه‌های انتخابیه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد. آموزش‌های لازم در این خصوص از طریق صدا و سیما و سایر مراکز اطلاع رسانی به مردم ارائه خواهد شد.

وزارت کشور برگزاری انتخابات الکترونیکی در برخی حوزه‌های انتخابیه در دور اول را موفقیت‌آمیز دانسته و اعلام کرده است که مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس فراهم شده است.

کد خبر 6089750 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • فهرست شورای ائتلاف با شروع زمان تبلیغات منتشر می‌شود
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو