Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزانه عسگری، کماندار پارالمپیکی کشورمان در خصوص مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار کرد: امیدواریم از این دست مراسم‌ها بیشتر برگزار شوند و همزمانی این مراسم با هفته پارالمپیک برای ما خوشایند بود. ان شاءالله این مراسم ثمره خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره حضور در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: مسابقات پارالمپیک به خاطر همه گیری ویروس کرونا یک سال با تاخیر برگزار شدند و ما از لحاظ تمرینات و اردو‌ها محدودیت‌هایی داشتیم. در این مسابقات توانستیم در ماده میکس تیمی مقام چهارم را کسب کنیم و برای من که اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کردم، تجربه‌ای سخت و جدید بود. امیدوارم از مسابقات بعدی دست پر برگردم.

او در خصوص مسابقات پیش رو بیان کرد: ما مسابقات جهانی امارات را در اواخر سال پیش رو داریم و بازی‌های پارا آسیایی چین نیز مسابقه بعدی ما خواهد بود.

بیشتر بخوانید

مراسم تجلیل از کاروان المپیک و پارالمپیک ورزش تیراندازی با کمان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرزانه عسگری تیراندازی با کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛این مراسم به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان و با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و بخشداری غلامان برگزار و در پایان به قید قرعه هدایایی به شرکت کنندگان اهدا شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

همچنین به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده روی مردم شیروان به سمت بوستان شیرکوه ، با شعار سلامتی را قدم بزن برگزار شد. 

این مراسم که با استقبال تعداد زیادی از خانواده ها همراه بود برنامه های شاد و مفرحی هم در پایان اجراشد.

{$sepehr_media_11044049_600_350 }

دیگر خبرها

  • هدیه بزرگ به چادرملو در جام حذفی
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • رنگرز: توقع از کشتی‌ در المپیک باید همان یک نشان طلا باشد/ از ابتدا هم اولویت و هدفگذاری ما صرفاً کسب ۶ سهمیه نبوده