Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@02:36:29 GMT

رکورد ماندگار کارلوس کی روش در فوتبال ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۷۷۰۰

کارلوس کی روش بهترین نتایج خود در مدت زمان حضورش در ایران برابر آسیایی ها را برابر تیم ملی کره جنوبی گرفته است

کارلوس کی روش در دوران حضورش در فوتبال ما 6 بار تیم ملی را برابر کره جنوبی هدایت کرد و در این بازی صاحب 4 برد و 2 مساوی و کسب 14 امتیاز شد.

به گزارش طرفداری، عملکرد کارلوس کی روش برابر کره جنوبی باعث 11 سال بی شکستی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر کره جنوبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش برابر کره جنوبی 4 برد 1-0 شامل 3 برد در بازیهای رسمی و یک برد در بازیهای دوستانه دارد، 2 مساوی او هم یک بار در بازیهای رسمی و بار دیگر در بازیهای دوستانه بوده است.

اما به جز کی روش مربیان بی شکست دیگری هم در بازیهای ایران برابر کره جنوبی داشته ایم که بین آنها امیر قلعه نویی با 3 بازی بی شکست در راس آنهاست، در دوران قلعه نویی یک برد و 2 مساوی داشته ایم که البته شکست در ضربات پنالتی در آمارهای رسمی شکست محسوب نمی شود وگرنه تیم ملی در دوره او در یک چهارم نهایی جام ملتهای 2007 در ضربات پنالتی برابر تیم ملی فوتبال کره جنوبی شکست را تجربه کرد.

عملکرد مربیان بی شکست دیگر برابر کره جنوبی به شرح زیر است:

محمد رنجبر یک برد و یک مساوی، فرانک اوفارل یک برد و یک مساوی، جلال چراغپور یک برد و یک مساوی، محمد مایلی کهن یک برد و یک مساوی، حشمت مهاجرانی دو مساوی، علی دایی یک مساوی.

سایر مربیان ایرانی مثل حسین صدقیانی، ایگورنتو، پرویز دهداری، علی پروین، بلاژویچ، برانکو، افشین قطبی و... باخت برابر کره جنوبی را تجربه کرده اند.

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری! / اینجا انسانیت فریاد می زند! برترین های قرن با مسعود اقبالی: دایی و خداداد بهترین زوج تاریخ بودند AFC مانع هجوم سعودی‌ ها برای تماشای بازی با پرسپولیس شد رییس جمهور برزیل را به علت واکسینه نشدن به استادیوم راه ندادند لیونل مسی بهترین گلزن تاریخ آمریکای جنوبی شد انتقاد تند کورتوا از یوفا: فقط به فکر پر کردن جیب تان هستید!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: برابر کره جنوبی کارلوس کی روش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار تیم‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران و تاجیکستان از ساعت ۱۸ به وقت محلی برگزار می‌شود که ترکیب ایران به شرح زیر است:    اتنا توفیق -فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاجاریان-مهرناز عزت ابادی (کاپیتان) -مائده بی رنگ-نازنین منصورالوارث - مریم دینی -سمیه اسماعیلی- پرنیا رحمانی

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان