Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@10:43:33 GMT

آغاز به‌کار اولین هتل به سبک آلاچیق عشایر در کوثر

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۵۸۴۴۰

آغاز به‌کار اولین هتل به سبک آلاچیق عشایر در کوثر

به‌گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، جهانگیر شهبازی اظهار کرد: در راستای گرامی‌داشت هفته گردشگری و روز جهانی جهانگردی برنامه‌های متعددی در سطح شهرستان کوثر برگزار شد.

وی افتتاح اولین هتل آلاچیق در شهرستان را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان کوثر اعلام کرد و افزود: با افتتاح این هتل سنتی در مسیر گردشگری اردبیل به سرچم ظرفیت جذب گردشگر شهرستان ارتقا می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر بیان کرد: تجلیل از فعالان گردشگری شهرستان،  برپایی ایستگاه نقاشی  با همکاری کانون  پرورش فکری، تبلیغات محیطی میدانی، برگزاری  مسابقه عکاسی از جاذبه‌های شهرستان، جلسه بررسی مسائل و مشکلات سرمایه‌گذاران و اجرای جشنواره زنجیروپیر از دیگر برنامه‌های این هفته بود.

 شهبازی تصریح کرد: با اقدامات انجام شده و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سطح شهرستان به‌زودی شهرستان کوثر به یکی از مقاصد اصلی سفر در منطقه تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل اردبیل شهرستان کوثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۵۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، کلام‌الله صفری عصر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه به مناسبت گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: بیش از ۶۰ عنوان برنامه با رویکرد کلی، مردمی کردن برنامه‌های هفته معلم با نقش‌آفرینی خانواده‌ها به مناسبت گرامیداشت هفته معلم در اردبیل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام برای تجلیل از معلم دوران تحصیل برای مردم استان اردبیل انجام شده است، افزود: برنامه‌های هفته معلم امسال با شعار «همه مدیون توایم» برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به نواخته شدن زنگ سپاس معلم ۱۱ اردیبهشت به صورت هماهنگ در تمام مدارس استان ادامه داد: فضاسازی و تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه دستاوردها و یادمان شهدا با موضوع وعده صادق در مدارس، عطر افشانی مزار شهدا و تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی و دانش آموز از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته معلم است.

صفری بیان کرد: حضور در نماز جمعه، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی‌ها و اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط تشکل‌های دانش آموزی، برگزاری جلسه انجمن اولیا و مربیان، برپایی اردوهای نیم روزه درون مدرسه ای نیز از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

وی در بخش دیگری گزارشی از اقدامات شاخص آموزش و پرورش ارائه داد و خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی در راستای تحقق عدالت آموزشی، تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی، برگزاری جشن ها تکلیف دینی و سیاسی، احداث بزرگترین مجتمع آموزشی کشور با نام دارالفنون و راه‌اندازی نهضت مدرسه سازی، ارتقای سرانه فضای ورزشی دانش آموزی و اجرای دقیق طرح رتبه بندی از اقدامات این اداره کل بوده است.

کد خبر 6092358

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • هنرنمایی زنان عشایر در ۳۰ رشته صنایع دستی
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • گردشگری اولین رکن سند توسعه و پیشرفت نایین است
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد