Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:43:05 GMT

جزئیات مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کودک تشریح شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۵۰۹۲

جزئیات مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کودک تشریح شد

اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر چهارشنبه ۲۱ مهر با اجرای «محمدرضا مقدسیان» برگزار خواهد شد.

به گزارش ایمنا، ایمان رحیم‌پور، کارگردان مراسم اختتامیه جشنواره سی‌وچهارم درباره جزئیات برگزاری این مراسم گفت: اختتامیه جشنواره امسال در سالن زنده‌یاد عباس کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال سعی کردیم برای مراسم اختتامیه از امکاناتی که مجموعه فارابی در اختیار دارد استفاده کنیم و از این امکانات نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به این که این مراسم ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه عصر چهارشنبه ۲۱ مهر با اجرای «محمدرضا مقدسیان» برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به این که زمان محدودی برای برگزاری اختتامیه در اختیار داریم و بعد از آن ممنوعیت تردد در شهر تهران آغاز خواهد شد، به همین علت قصد داریم تا حد امکان سرعت مراسم را بالا ببریم تا مهمانان و برگزارکنندگان مراسم به محدودیت‌ها برخورد نکنند.

رعایت شیوه‌نامه‌ها و پخش زنده مراسم

کارگردان مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: در مراسم اختتامیه جشنواره، تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت خواهد شد.

رحیم پور ادامه داد: مراسم اختتامیه به صورت زنده از صفحات رسمی جشنواره در اینستاگرام، آپارات و تلویزیون تعاملی تیوا و رادیو نمایش پخش خواهد شد.

مدعوین مراسم پایانی

کارگردان مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در خصوص مهمانان حاضر در مراسم، گفت: مدعوین مراسم، نامزدها و منتخبین سی و چهارمین جشنواره خواهند بود، علاوه بر این قرار است میزبان چهره‌هایی چون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و به احتمال زیاد شهردار اصفهان باشیم، همچنین دیگر مدیران فرهنگی بر اساس دعوتی که مدیریت بنیاد سینمایی فارابی انجام خواهد داد، در اختتامیه جشنواره حضور خواهند یافت.

رحیم پور تصریح کرد: مراسم اختتامیه حدود دو ساعت ادامه خواهد یافت و امیدواریم با توجه به آیتم‌هایی که برای تنوع مراسم در نظر گرفته شده، برنامه خوبی را پشت سر بگذاریم و مدعوین با رضایت از سالن اختتامیه خارج شوند.

برپایی دو نکوداشت در اختتامیه جشنواره

وی در زمینه ویژه برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مراسم اختتامیه، اضافه کرد: علاوه بر اهدای جوایز بخش‌های مختلف، امسال دو بخش ویژه برای اختتامیه در نظر گرفته شده است؛ برگزاری نکوداشت زنده یاد خانم فرشته «فرشته طائرپور» تهیه‌کننده و کارگردان فقید سینمای کودک و زنده‌یاد «محمد ابوالحسنی» تهیه‌کننده فقید سینما و عرصه وب‌سری که در مراسم اختتامیه جشنواره برگزار خواهد شد.

کارگردان مراسم اختتامیه سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ادامه داد: نکته قابل توجه این است که در مراسم اختتامیه امسال، بیشتر تنوع ویدئویی خواهیم داشت تا بتوانیم زمان مراسم را کنترل کنیم.

ارتباط با برگزیدگان بخش بین‌الملل

رحیم‌پور همچنین گفت: متأسفانه امسال همانند سال گذشته به علت شرایط بیماری کرونا میزبان مهمانان بین‌الملل نخواهیم بود، اما مصمم هستیم در بخش بین‌الملل، به صورت ویدئویی با برندگان همراه شویم و تلاش خواهیم کرد تا بتوانیم هماهنگی‌های لازم را برای ارتباط زنده با مهمانان بین‌المللی انجام دهیم.

یکدستی در اجرای دو اختتامیه

وی درباره برگزاری مراسم اختتامیه پنجمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران نیز یادآور شد: باید توجه داشت که کلیپ‌های اختتامیه جشنواره فیلم کودک و المپیاد توسط یک تیم انجام شده است، چرا که امسال قصد داریم در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کودک و المپیاد شاهد یکدستی باشیم، حتی در مستندسازی‌ها، دوستان ما سعی کردند که هماهنگی در اجرا از نظر بصری و گرافیکی رعایت شود و کارها چند پاره نباشد.

کد خبر 528390

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم کودک جشنواره فیلم کودک و نوجوان1400 سینما سرزمین خیال سی وچهارمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کارگردان مراسم اختتامیه مراسم اختتامیه جشنواره مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد رحیم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب

میرشمس‌الدین فلاح هاشمی مدیرعامل نشر صاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما  افزود؛ چهار سال از آغاز به فعالیت خودنویس می‌گذرد که سرانجام به نشر صاد رسید. در این دوره مسیر را با هدف کشف و پرورش استعداد ادامه می‌دهیم و سعی مان بر این است تا از نویسندگانی که استعداد دارند، اما جرأت انتشار ندارند و یا از شرایط انتشار اثر برخورد نیستند، ادامه می‌دهیم.

فلاح هاشمی گفت: موضوع دوره چهارم خودنویس عزت ملی و در بخش ویژه موضوع زنان تاریخ ایران را مدنظر قرار دادیم. مدیر عامل نشر صاد همچنین از ۳۵ اثر جدید انتشاراتشان در نمایشگاه سی‌وپنجمین خبر داد و افزود: از بین این اثار ۳۰ اثر مربوط به داستان و رمان و ۵ اثر پژوهشی است.

وی گفت: ۱۸ اثر از آثار داستان و رمان برای نوقلمان جشنواره «خودنویس» است.

جشنواره خودنویس بمنظور کشف استعداد‌های جوان و نوقلمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌