Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  مرگ سلبریتی ها می تواند برای بسیاری شوکه کننده و تراژیک باشد، به ویژه اگر از طرفداران دوآتشه آن سلبریتی باشید. چیزی که از آن ترسناک تر است، آخرین جملات و کلمات این سلبریتی هاست که برخی وحشتناک تر از بقیه هستند زیرا ظاهراً این سلبریتی های می دانستند که در آستانه مرگ قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پل واکر: «پنج دقیقه دیگه بر می گردم، باشه؟»

پل واکر به خاطر بازیش در نقش اصلی فیلم های Fast and Furious شناخته می شد که باعث می شود مرگ او تراژیک تر باشد زیرا در واقع در اثر تصادف خودرویی جان باخت. در ۳۰ نوامبر ۲۰۱۳، واکر مراسم خیریه ای که در حال برگزاری بود را ترک کرد تا برای یک دور کوتاه و سریع با خودروش برود و گفته بود: «پنج دقیقه دیگه بر می گردم، باشه؟»

بیشتربخوانید

انسان‌ها هنگام مرگ چه چیزی می‌بینند؟

فرانک سیناترا: «دارم از دستش می دم»

فرانک سیناترا یک خواننده و بازیگر مشهور آمریکایی بود که در دهه ۱۹۵۰ محبوبیت بالایی داشت. او ماه ها بود از بیماری رنج می برد که دچار حمله قلبی شد و در ۱۴ می ۱۹۹۸ در بیمارستان سدارز-سینای در لس آنجلس درگذشت. به گفته همسرش باربارا مارکس که در هنگام مرگ بر بالین شوهرش حاضر شده بود، آخرین کلمات سیناترا این بود: «دارم از دستش می دم».

کرت کوبین: «سوختن بهتر از فراموش شدنه»

این پیام ترسناک توسط کرت کوبین در یادداشت پیش از خودکشی اش نوشته شده بود. کوبین در ۸ آوریل ۱۹۹۴ در خانه اش در سیاتل، واشنگتن، مرده پیدا شد. او با یک تپانچه به سر خود شلیک کرده و یک پیام پیش از مرگ بسیار احساسی نیز از خود به جای گذاشته بود. در خط آخر این یادداشت چنین نوشته شده است: «دیگر آن شور و شوق را ندارم، و به یاد داشته باشید که سوختن بهتر از فراموش شدن است».

باب مارلی: «پول نمی تونه زندگی بخره»

باب مارلی ترانه سرا و خواننده جامائیکایی در ۱۱ می ۱۹۸۱ در میامی و بعد از مبارزه با سرطان پوست درگذشت، در حالی که تنها ۳۶ سال سن داشت. او در آخرین کلماتش به پسرش زیگی چنین گفت:«پول نمی تونه زندگی بخره». بسیاری بر این باورند که این صحبت مارلی بدین معنا بود که ثروت فراوانش نتوانسته بود او را از سرطان نجات دهد.

جان لنون: «آره»

جان لنون ترانه سرا و خواننده مشهور بریتانیایی گروه بیتلز در ۸ دسامبر ۱۹۸۰ مورد هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد. بعد از برخورد گلوله با پهلو و پشت لنون، او فریاد زد: «تیر خوردم» و توانست پنج شش قدم برداشته و سپس بیهوش شود. آخرین کلمه ای که بر زبان لنون جاری شد، واژه «آره» بود که در مسیر انتقال به بیمارستان به پلیس گفت.

منبع: روزیاتو 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سلبریتی های خارجی بازیگر معروف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز پخت ۵۰ کیلو چلو خورشت زبان گاومیش توسط آشپز هندی (فیلم) طرز پخت چلو مرغ توسط یک پدربزرگ‌ هندی (فیلم) طرز پخت 10 کیلو چلو مرغ کاری توسط آشپز هندی (فیلم)

دیگر خبرها

  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • پخت ۱۰ کیلو چلو میگو توسط آشپز مشهور هندی (فیلم)
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • میدان شهرت در ایران
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • (ویدئو) لحظه ترور سلبریتی مشهور عراقی
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • سرمایه هلدینگ خلیج فارس نباید خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)