Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افزایش جمعیت و به تبع افزایش خودروها برای هرنفر یا هرخانواده، میزان حوادث نیز بیشتر می‌شود.

 به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیمه دات کام، تنها راه نجات‌ ما از این مسیر صعب العبور، داشتن بیمه اجباری شخض ثالث و بیمه اختیاری بدنه است! که می‌توانید در ادامه‌ی مطلب بیشتر در ارتباط با آن بدانید:

بیمه شخص ثالث اتومبیل

اتومبیل، نقش بسیار مهمی در زندگی مردم پیدا کرده و به نوعی که اکثر مردم درگیر مسائل مربوط به بیمه اتومبیل یا وسیله نقلیه خود می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله موجب شده تا بیمه‌ اتومبیل از ویژگی خاصی برخوردار گردد. در حال حاضر بیمه های مرتبط با اتومبیل به دو دسته بیمه بدنه، بیمه شخص ثالث تقسیم می‌شوند.

بیمه شخص ثالث که بیمه اجباری برای هر وسیله نقلیه به حساب می‌آید خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه را تحت پوشش قرار می‌دهد. به بیان دیگر، بیمه شخص ثالث دو نوع خسارات مالی و جانی یا همان خسارات بدنی شخص ثالث را پوشش می دهد بیمه‌گر متعهد به پرداخت حداکثر پوشش بیمه شخص ثالث اتومبیل برای جبران خسارت های جانی و مالی مطابق حداکثر تعهدات توافقی در بیمه‌نامه شخص ثالث است.

خسارت مالی: خسارت‌هایی که به اموال اشخاص ثالث وارد می‌شود مانند تصادف و خسارت به خودروی ثالث.چنین خسارت هایی، زیان مادی شخص ثالث دارنده وسیله نقلیه موضوع بیمه را شامل می گردد.

بیمه شخص ثالث ماشین، خسارت جانی و مالی اشخاص ثالث در تصادف رانندگی را جبران می‌کند.

نرخ حق بیمه شخص ثالث چگونه محاسبه می‌شود؟

علاوه‌ بر نرخ دیه که توسط قوه قضاییه مشخص شده و روی تعیین قیمت بیمه شخص ثالث خودرو به صورت مستقیم تاثیر می‌گذارد، نرخ بیمه شخص ثالث به عوامل دیگری نیست وابسته است که می‌توان به نوع خودرو، کاربری خودرو، تعداد سیلندر، سقف تعهدات بیمه نامه و تخفیف عدم خسارت اشاره کرد. جریمه دیرکرد، بیمه شخص ثالث در صورتی اعمال می‌شود که از تاریخ تمدید بیمه شخص ثالث گذشته و نسبت به تمدید این بیمه خودرو اقدام نکرده باشید. خبر خوشی نیز داریم: با پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی و موافقت رئیس مجمع عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی، جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه موتوری زمینی بخشیده می شود. جرائم دیرکرد بیمه شخص ثالث تمامی وسایل نقلیه موتوری زمینی شامل خودرو و موتور به منظور حمایت از اقشار آسیب پذیر، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و در راستای ترویج فرهنگ بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه ای همچنین به مناسبت هفته وحدت از 17 مهر الی 6 آبان مورد بخشش قرار خواهد گرفت. جریمۀ دیرکرد بیمۀ شخص ثالث به ازای هر روز معادل تقسیم حق بیمۀ کامل بدون تخفیف یک سال خودرو بر تعداد متعارف روزهای سال یعنی ۳۶۵ است.

برای استعلام قیمت، خرید یا تمدید بیمه شخص ثالث خودرو در فرصت طلایی بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث در پاییز 1400 به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/thirdparty

بیمه بدنه، بیمه‌ای اختیاری برای وسایل نقلیه

بیمه بدنه بیمه‌ای اختیاری‌ست و شما ملزم به داشتن آن نیستید. بیمه بدنه بعد از بیمه شخص ثالث بسیار محبوب است و مورد استقبال مالکان وسایل نقلیه قرار گرفته است.

بیمه بدنه آنلاین خودروها، برای تضمین خسارت‌های احتمالی حوادث امری لازم و ضروری است. یکی از انواع بیمه‌هایی که برای رانندگان و وسایل نقلیه بسیار مفید واقع می‌شود؛ بیمه بدنه اتومبیل است. بیمه گزار با پرداخت مبلغ مشخص حق ‌بیمه به شرکت بیمه‌گر و خرید بیمه بدنه، وسیله‌نقلیه خود را در برابر خطرات و حوادث احتمالی خودرو بیمه می‌کند.

بیمه بدنه ماشین، خسارات اتومبیل مقصر را جبران می‌کند.

 اما می‌توانید پوشش‌های اضافی بیمه‌بدنه را نیز خریداری کرده تا حوادث و خسارت‌های بیشتری را تحت پوشش بیمه بدنه قرار دهید!

پوشش‌های اضافی بیمه بدنه اتومبیل

خطرات زیر تحت پوشش اصلی بیمه بدنه ماشین نیستند؛ ولی بیمه گزاران با پرداخت مبلغ اضافی حق‌بیمه‌ از پوشش‌های اضافی (خطرات فرعی) این بیمه‌نامه بهره‌مند می‌شوند:

دزدی در جای لوازم خودرو از قبیل رادیو پخش، رینگ، لاستیک، آینه ها و سایر لوازم خودرو

شکستن شیشه به علتی غیر از خطرات اصلی

خسارت شکست شیشه خودرو در پوشش‌های اضافی بیمه بدنه با پرداخت حق بیمه بیشتر جبران می‌شود.

غرامت عدم استفاده از خودرو درهنگام تعمیرات

حوادث طبیعی شامل سیل، زلزله، آتشفشان

حوادث ناشی از پاشیدن مواد شیمیایی نظیر اسید و رنگ

برای  استعلام قیمت، خرید و تمدید بیمه بدنه ماشین به لینک زیر مراجعه نمایید:

https://bimeh.com/carbody

خرید آنلاین بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث

شما می توانید برای خرید بهترین بیمه ماشین چه بیمه شخص ثالث و چه بیمه بدنه با در نظر گرفتن تمامی فاکتورهای لازم به سامانه بیمه دات کام مراجعه کنید. شما پس از ارزیابی های مختلف و مقایسه هایی که میان شرکت های بیمه ای مختلف می کنید؛ به صورت اینترنتی در هر برهه ای از زمان و در هر مکانی که هستید؛ اقدام به خرید بهترین بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه از bimeh.com  کنید.

خرید اینترنتی بیمه ماشین و خودرو از بیمه دات کام

ضمن اینکه پرداخت حق بیمه ها، استعلام بیمه ماشین، مقایسه شرکت ها با یکدیگر و… از جمله مزایای خرید اینترنتی بهترین بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه  در سامانه بیمه دات کام می باشند.

اطلاعات تماس:

سایت بیمه: /https://bimeh.com

نشانی: تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره های تماس:

۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی:

info@bimeh.com

 انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بيمه مركزي وسایل نقلیه موتوری بیمه شخص ثالث بیمه بدنه خودرو پوشش های اضافی بیمه شخص ثالث بیمه دات کام وسایل نقلیه وسیله نقلیه تمدید بیمه بیمه بدنه بیمه ای حق بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در آخرین شماره از فصلنامه‌ این سازمان، گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات مربوط به پاییز ۱۴۰۲ را منتشر کرده است که بر اساس این گزارش، مشترکان پهن باند ثابت در پاییز سال ۱۴۰۲ به ۱۱ میلیون رسیده‌اند که این آمار کاهش اندک ۶۲/‏۰ درصدی نسبت به پاییز سال ۱۴۰۱ دارد.

از سوی دیگر ضریب نفوذ پهن باند سیار در بازه زمانی ذکر شده رشد ۵ درصدی داشته است. همچنین تا پایان پاییز سال ۱۴۰۲، تعداد مشترکان پهن باند سیار به ۱۰۹ میلیون و ۲۵ هزار مشترک رسیده است.

بر اساس گزارش رگولاتوری، عمده سهم بازار مشترکین پهن باند ثابت با رقم ۲۷/‏۷۴‬ درصد به فناوری X-DSL مربوط شده و تعداد کاربران TD-LTE به ۴۳/ ۱۹ درصد رسیده است.

همچنین ۴۹ درصد بازار اینترنت ثابت در اختیار شرکت مخابرات قرار دارد و تنها‬ ۶ درصد به شرکتهای FCP مربوط می‌شود.

گزارش اخیر رگولاتوری تعداد خانوارها و شهرهای تحت پوشش فیبرنوری را تا پاییز ۱۴۰۳ مشخص کرده است.

بر اساس آمار این گزارش، ۱۱۰ شهر پوشش زیر ۳۰ درصد، ۳۱ شهر پوشش ۳۰ تا ۶۰ درصد و ۷۶ شهر بالای ۶۰ درصد پوشش فیبر نوری داشته‌اند که به طور کلی تا پایان سه ماه سوم سال ۱۴۰۲، ۲۱۷ شهر به پوشش فیبر نوری رسیده‌اند.

کد خبر 6091950 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • ایجاد یک میلیون و ۲۰۰ هزار فرصت شغلی در سال گذشته/ تلاش برای احیای واحدی‌های راکد
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • سیر صعودی و نزولی مشترکان اینترنت موبایل و ثابت در ایران
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • درخواست مهم وزیر اقتصاد از وزیر راه و شهرسازی/ خودرو‌هایی که سهمیه بنزین آن‌ها قطع خواهد شد؛ کدامند؟
  • سهمیه سوخت خودر‌وهای بدون بیمه قطع می شود(+ عکس نامه)
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می شود