Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بازدید از کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در جمع کارکنان این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش و کوشش و همکاری کارکنان این مجموعه در زمینه تولید ، هفت تپه این ظرفیت را دارد که به روزهای طلایی خود باز گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او  ضمن معرفی مهندس محمدفتحی مکوند به عنوان مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اظهار داشت: کشت و صنعت نیشکر هفت تپه این ظرفیت را دارد که به گل سر سبد شرکت های کشت و صنعت نیشکری کشور تبدیل شود اما تحقق این امر نیازمند همراهی و همکاری مجموعه کارکنان این شرکت است.

ناصری با تاکید بر پرداخت حقوق تیرماه کارکنان هفت تپه در روزهای آتی بیان کرد: مابقی حقوق کارگران این شرت در فواصل کوتاه مدت طبق توافق قبلی با حمایت بانک‌های ملی و صادرات پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با تشریح روند واگذاری شرکت نیشکر هفت تپه به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی افزود: به منظور پیش برد امور همچنین هزینه های جاری این شرکت و نیز پر داخت حقوق کارکنان بودجه ای به شرکت نیشکر هفت تپه پرداخت می شود تا کار و فعالیت در این شرکت به روال عادی باز گردد.

این مقام مسئول  همچنین در خصوص بازگشت به کار کارگران اخراجی نیشکر هفت تپه تصریح کرد: کارگران اخراج شده که منع قانونی برای بازگشت به کار ندارند می توانند در شرکت نیشکر هفت تپه مجددا مشغول به کار شوند.

ناصری در رابطه با قانون منع به کارگیری افراد بازنشسته در شرکت نیشکر هفت تپه نیز گفت: قانون منع به کار گیری افراد بازنشسته در این شرکت باید رعایت شود و اگر در این مجموعه افرادی هستند که شرایط قانونی بازنشستگی را دارند طبق قانون و با رعایت حقوق قانونی آنان با آنان تسویه حساب خواهد شد.

او  افزود: با آغاز فعالیت مجدد تولید شکر در نیشکر هفت تپه و کشت و آبیاری مزارع نیشکر ، مسیر برای تولید سال آینده با برنامه ریزی هموار خواهد شد تا هفت تپه گام به گام به سمت دوران طلایی خود بازگردد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیشکر هفت تپه کارگران هفت تپه شرکت نیشکر هفت تپه کشت و صنعت نیشکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن

جشنواره فروش بیمه میهن، که به مدت سه ماه از اول فروردین تا پایان خرداد ماه ادامه دارد، به نمایندگان و بیمه‌گزاران فرصت می‌دهد تا با صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه، در رقابت برای کسب جوایز ویژه شرکت کنند.

برگزیدگان، ۵ نماینده و شعبه۳ خواهند بود که بهترین عملکرد را داشته باشند. همچنین، ۵ بیمه‌گزار که بیشترین امتیاز را کسب کنند و ۵ بیمه‌گزار به قید قرعه. حدنصاب شرکت در جشنواره برای نمایندگان هم صدور حداقل ۱۵ بیمه‌نامه طی ۳ ماه است. برندگان، ۲۰ روز پس از پایان جشنواره اعلام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • بوتسوانا درخواست انگلیس برای توافق ضد مهاجرتی را رد کرد
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • گزارش رسانه روسی از دوران طلایی سردار آزمون در زنیت
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • روز‌های خوب تولید در نیشکر هفت تپه