Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جمع قضات دادگستری شهرستان سردشت بر استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس جرایم غیر عمد تاکید کرد. خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در جمع قضات دادگستری شهرستان سردشت بر استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس جرایم غیر عمد تاکید کرد.
وی افزود: سردشت شهری مرزی با مرزبانانی دلیر، شجاع و انقلابی است که در دفاع مقدس آسیب‌های زیادی را خصوصا در بحث بمباران شیمیایی این شهر دیده است و مردم شریف آن نیازمند یاری، کمک و توجه ویژه هستند و هر چه قدر در توان دستگاه قضایی است باید در خدمت مردم این منطقه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی  در ادامه صحبت‌های خود به مبحث کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها ورود کرد و از قضات خواست تا کمترین استفاده از مجازات‌های حبس را در نظر گیرند، متهمین و مجرمینی را که استحقاق قانونی استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس را دارند به زندان نفرستند و به جای حبس از ارفاقات قانونی استفاده کنند، البته منظور، افراد شرور و بر هم زنندگان امنیت مردم نیست که این افراد استحقاق استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس و سایر ارفاقات قانونی را ندارند و با آن‌ها برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.
امیر کشاوری رئیس دادگستری شهرستان سردشت هم در ابتدای جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت موجود و عملکرد حوزه قضایی به بیان نیازمندی‌ها و مشکلات حوزه پرداخت و درخواست‌های حوزه را هم مطرح نمود.
در ادامه این جلسه قضات سردشت نیز هر یک مشکلات و مطالب خود را بیان و در پایان برای رفع این مشکلات تصمیماتی از سوی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اتخاذ گردید.   بیشتر بخوانید: رأی قاضی ارومیه‌ای؛ تهیه صد‌ها بسته آموزشی به عنوان مجازات جایگزین حبس   انتهای پیام/ برچسب ها: مجازات جایگزین حبس بازدید از حوزه قضایی آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجازات جایگزین حبس بازدید از حوزه قضایی آذربایجان غربی استفاده از مجازات های جایگزین حبس رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری دیشب یکی از خیابان های ارومیه خبر داد.

نلصر عتباتی با اعلام این خبر گفت: حسب دستورات قاطع قضایی دستور تعقیب سریع و بلادرنگ، عوامل درگیری به دادستان و نیروی انتظامی صادر شد که با پیگیری های انجام شده ۴ نفر از عوامل ایجاد کننده ناامنی و درگیری در شهر ارومیه دستگیر و در اختیار مقام فضایی قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه پرونده این افراد و دیگر متهمین این درگیری در سریعترین زمان ممکن و خارج از وقت رسیدگی و مجازات‌های قاطع قانونی برای عاملین صادر خواهد شد، هشدار داد: چنانچه افرادی با انجام اقدامات مشابه امنیت روانی مردم عزیز را به هم بزنند برخوردهای بازدارنده و پشیمان کننده در انتظار آنها خواهد بود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، عتباتی از خانواده ها هم خواست مراقب جوانان خود باشند تا در جمع این اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت روانی مردم قرار نگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • چرا مجازات "تشهیر" برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • چرا مجازات تشهیر برای مجرمان خشن به کار گرفته نمی‌شود؟
  • دستگیری ۴ نفر از اراذل و اوباش درگیری شب گذشته ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی