Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رحمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شیوع ویروس کرونا  تأثیر منفی تحرک مردم داشته که ضرورت افزایش نشاط اجتماعی و انگیزه را در جامعه دوچندان کرده است.

وی اضافه کرد: به همین منظور لیگ تندرستی در استان البرز همزمان با سراسر کشور از ۲۴ مهرماه آغاز  می شود که جلب مشارکت حداکثری تمام اقشار جامعه از جمله دانش آموزان، کارگران، سالمندان و دیگر اقشار از دیگر اهداف برگزاری این لیگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی با بیان اینکه به دنبال ایجاد جامعه ای فعال هستیم خاطر نشان کرد:  بالابردن میزان فعالیت بدنی در میان عموم مردم، ایجاد علاقمندی در افراد برای انجام فعالیت های ورزشی، امکان مشارکت حداکثری، توسعه تندرستی و ارتقای آمادگی جسمانی و نشاط از دیگر اهداف برگزاری لیگ تندرستی در استان است.

رییس هیات ورزش های همگانی البرز ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در این لیگ گفت: علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت فدراسیون و با انجام یک سری از ورزش ها،۲۰ تا ۳۰ ثانیه از ورزش خود را در قالب فیلم در سایت بارگذاری کنند.

رحمتی با بیان اینکه این لیگ هشت هفته در سطح کشور برگزار خواهد شد افزود: در پایان به افراد، هیات های ورزشی و استان های برتر جوایز نفیسی اهدا می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آخرین وضعیت هیات ورزش های همگانی البرز تصریح کرد: هدف مان این است که جایگاه این هیات را که امروز در وضعیت خوبی به سر نمی برد ارتقا دهیم.

حدود هشت هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب ۶۲ کمیته در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز فدراسیون ورزش های همگانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز فدراسیون ورزش های همگانی ویروس کرونا البرز فدراسیون ورزش های همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت، روز معلم و شوراها، آغاز روز ایمنی و حمل و نقل، در جاده سلامت به مقصد بوستان بش قارداش برگزار شد. 

این همایش فرهنگی و ورزشی که با استقبال خوب مردم هم همراه بود، یک حاشیه هم داشت که باعث گلایه های بسیاری از شرکت کنندگان شد و آن هم، گل و لای و چسبناک شدن مسیر به سبب بارش های رگباری و غیرمنتظره شب گذشته بود. 

هرچند مطابق پیش بینی های هواشناسی، بارش ها ملاحظه شده بود و به گفته شهرداری، مسیر هم تیغ زده و سه چهار نوبت هم روز قبل بازدید شده بود، این شرایط، دلخواه شهروندان نبود.

عده ای از نوجوانان هم که با دوچرخه آمده بودند، در ادامه دادن مسیر دچار مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • برای روان سازی ترافیک ۶۰ هزار میلیارد اختصاص یافت
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج
  • پیاده روی همگانی مردم بجنورد به مناسبت هفته سلامت