Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:01:58 GMT

کرار- کمالوند؛ سومین همکاری بازهم در جنوب ایران

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۵۰۲۳

کرار- کمالوند؛ سومین همکاری بازهم در جنوب ایران

هافبک باتجربه عراقی برای سومین بار در سال های گذشته با فراز کمالوند در یک تیم ایرانی همکاری می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، 12 سال قبل و در روزهایی که تراکتورسازی تبریز بعد از سال‌ها با هدایت فراز کمالوند به لیگ برتر صعود کرده بود، وقتی این مربی به دنبال جذب یک مدافع خارجی می‌گشت به طور اتفاقی با بازیکنی آشنا شد که حالا یکی از بهترین دوستانش است؛ کرار جاسم محمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هافبک عراقی که آن روزها در تیم الوکره عراق توپ می‌زد در فیلم هایی که برای کمالوند ارسال شده بود،‌چشم او را گرفت و این مربی را بر آن داشت به جای جذب مدافع کناری یک هافبک هجومی تکنیکی را به خدمت بگیرد.


کرار جاسم آن روزها 22 سال بیشتر نداشت و از حضور در فوتبال ایران استقبال کرد. آن وقت ها اما کسی نمی‌دانست او چقدرزودجوش است و با هر اتفاقی می‌تواند روح و روانش بهم بریزد.

 


هافبک عراقی در آن سال وقتی به تراکتور پیوست خیلی زود چهره شد و با عملکرد فوق العاده اش توانست نظر بسیاری از مربیان دیگر ایران را هم جلب کند. کرار البته در آخرین روزهای حضور در تراکتور یک حاشیه بزرگ را تجربه کرد و محروم شد. محرومیتی که البته چندی بعد بخشیده شد و او دوباره به فوتبال برگشت.


این هافبک عراقی که سالها در فوتبال ایران توپ شده و پیراهن استقلال را نیز برتن کرده، حواشی عجیب و غریبی داشته که صدای بسیاری از مدیران و مربیان را در آورده اما نکته جالب درباره او ارتباط صمیمانه اش با فراز کمالوند که باعث شده هروقت زیر نظر این مربی کار می‌کند فصلی آرام و کم حاشیه را سپری کند.

 


کرار جاسم بعد از تراکتور در نفت آبادان هم با کمالوند همکاری کرد و یکی از بهترین دوران فوتبالی اش را گذراند. سالی که منجر به صعود نفت آبادان به نیمه نهایی جام حذفی و البته کسب رتبه هشتمی و بهترین نتایج تاریخ نفت در لیگ برتر شد.


بعد از آنکه کمالوند در پارس جنوبی جم نتوانست کرار جاسم را با خود همراه کند، حالا در نفت مسجدسلیمان این اتفاق رخ داده و این بازیکن عراقی به زودی برای شرکت در تمرینات نفت به ایران سفرمی‌کند تا سومین همکاری را با مربی ای داشته باشد که ارتباط نزدیکی با او دارد.

 


کرار جاسم به قدری با کمالوند دوستی نزدیکی دارد که چندین بار همراه با این مربی به سفر زیارتی در کربلا و نجف رفته است. او حتی در زمان حضور در نفت آبادان مصاحبه ای انجام داد و اعلام کرد که کمالوند را «بابا» صدا می‌کند تا نشان بدهد چقدر به او نزدیک است.


حالا این ارتباط صمیمانه سبب شده تا کمالوند وکرار بار دیگر در نفت مسجدسلیمان با هم همکاری کنند. اتفاقی که برای سومین بار در طول سال های گذشته رخ می‌دهد و باید دید اینبار هم کرار در 34 سالگی می‌تواند روزهای خوب گذشته اش را تکرار کند یا خیر.

 

فراز کمالوند (سرمربی) کرار جاسم محمد صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فراز کمالوند سرمربی کرار جاسم محمد صنعت نفت آبادان نفت مسجد سلیمان فراز کمالوند نفت آبادان کرار جاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟

به گزارش همشهری آنلاین، آخرین جزئیاتی که از ریز مبادلات ایران و عراق منتشر شده مربوط به ۹ ماهه ۱۴۰۲ است که نشان می‌دهد در این بازه زمانی، حدود ۲۰ درصد از تجارت ۷.۳ میلیارد دلاری ایران و عراق به صادرات گاز اختصاص داشته و مابقی کالاهای غیرنفتی و مصرفی بوده است.

بنا بر اعلام سازمان توسعه تجارت، در ۹ ماهه پارسال، علاوه بر گاز، محصولات فولادی، پلاستیکی، لبنی، معدنی فلزی، صنایع تبدیلی، کاشی و سرامیک، شیرینی و شکلات مهم‌ترین محصولات صادراتی ایران به عراق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایران بازار عراق را از دست می‌دهد؟ | واکنش معاون وزیر صمت به رقابت ترکیه با ایران در بازار عراق

کد خبر 847420 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها صادرات تجارت خارجی عراق

دیگر خبرها

  • ستاره جنجالی به ایران بازنگشت ؛ واکنش سرمربی
  • اخراج بازیکن عراقی از باشگاه صنعتی ایران
  • داستان‌های ادامه‌دار ستاره عراقی؛ علی عدنان از ایران رفت!
  • ورزشکار نوجوان ایران آسمانی شد | سومین مرگ بعد از حادثه تلخ
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • سفر به سومین دیار حرم اهل بیت (ع) در ایران -  بخش نخست
  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان