Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با پیشرفت فناوری، متغیرهای موثر بر زندگی ما افزایش پیدا کرده‌اند و کمبود زمان در زندگی‌های امروزی یک عامل بسیار مهم در بسیاری از تصمیمات میباشد. با توجه به نیاز به ترجمه رسمی مدارک، اسناد، مقالات و ... در شرایط مختلف، تعداد دارالترجمه‌های رسمی و غیر رسمی در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از عوامل مهم رقابت بین این موسسات، سرعت ترجمه و کیفیت ترجمه رسمی در آنهاست. معمولا دارالترجمه رسمی آنلاین یکی از بهترین انتخاب‌ها برای صرفه جویی در زمان و حتی هزینه می‌باشد که می‌تواند با حفظ کیفیت ترجمه، تا حد زیادی در زمان نیز صرفه جویی کند. ترجمه رسمی به ترجمه‌ای از اسناد و مدارک گفته می‌شود که توسط مترجم رسمی دارای مجوز از قوه قضاییه انجام شده باشد. زمانی که این ترجمه روی سربرگ مترجم رسمی قوه قضائیه چاپ و مهر و امضاء شده باشد رسمیت پیدا می‌کند. در صورت نیاز، می‌توان ترجمه رسمی را به تایید اداره مربوطه در وزارت دادگستری و وزارت امور خارجه ایران رساند. ترجمه مدارک تحصیلی و سایر اسناد و مدارک اولین مرحله در ارتباط با مراکز و دانشگاه‌های خارجی است. روند ترجمه رسمی شاید به نظر آسان بیاید، اما کاری نسبتاً پیچیده و همراه با مقداری کاغذبازی است. آشنایی با فرایند ترجمه رسمی مدارک به شما کمک می‌کند که این کار با دقت و سرعت بیشتر و در حداقل زمان انجام شود.

ترجمه فوری چیست؟

مدارکی که میبایست ترجمه رسمی شوند، اما سفارش دهنده بنا به دلایلی نیاز به انجام آنها در زمان بسیار کوتاهی دارد، ترجمه رسمی فوری گفته می‌شود.

دارالترجمه رسمی مرکزی تهران، قابل اعتماد برای انجام کلیه امور ترجمه رسمی و غیر رسمی است. محلی برای تامین نیاز کاربرانی که برای اخذ ویزای کاری یا تحصیلی، تایید مدارک هویتی و انجام مراحل قانونی و امور حقوقی در خارج از کشور به ترجمه رسمی و تایید مدارک توسط قوه قضائیه و دادگستری، نیاز دارند.

اما آنچه این مرکز ترجمه‌ رسمی را از سایرین متمایز می‌کند، سرعت عمل آنهاست! نیاز به ترجمه رسمی فوری مدارک در برخی شرایط، فارغ از روز و ساعت، به یک کار فوری و سریع تبدیل می‌شود. تا جایی که نیاز به مراجعه آنلاین و انجام کار در کمترین زمان ممکن را می‌طلبد.

برای دریافت ترجمه رسمی فوری چه باید کرد؟

همه ما در عصر ارتباطات و سرعت زندگی می‌کنیم. انجام سریع و دقیق کارها از طریق ارتباطات آنلاین امروزه به شیوه‌ای عادی و روزمره تبدیل شده است.

کاری که تا چندی پیش از این به رفت و آمدهای مکرر و پرهزینه نیاز داشت، امروزه به مدد ارتباطات آنلاین در کمترین زمان و با ساده ترین روش قابل انجام است.

مدارکی که احتیاج به ترجمه رسمی دارند، اما متقاضی بنا به دلایلی نیاز به انجام آنها در زمان بسیار کوتاهی دارد، ترجمه رسمی فوری گفته میشود. زمان معمول تحویل ترجمه رسمی 5 روز کاری و برای اخذ تائیدیه دادگستری و وزارت خارجه یک تا دو روز کاری نبز به آن افزوده می‌شود. در دارالترجمه رسمی تهران، کیفیت فدای سرعت نمیشود و ترجمه رسمی فوری با بالاترین کیفیت در دارالترجمه رسمی مرکزی تهران انجام شده و حتی ارسال و دریافت مدارک از طریق پیک معتمد دارالترجمه انجام می‌شود.

 

ترجمه فوری و دقیق در دارالترجمه رسمی!

دارالترجمه رسمی مرکزی تهران با سال‌ها تجربه فرآیند ایده‌الی را برای ترجمه‌های رسمی متقاضیان فراهم کرده است. کافی است مدارک خود را از طریق وب‌سایت یا واتس‌اپ‌های دارالترجمه رسمی تهران برای مشاوران ترجمه رسمی ارسال کنید. این کار  به‌ راحتی و در زمانی کمتر از ۱ دقیقه امکا‌ن‌پذیر است. هم‌چنین درصورتی‌که مایل به ارسال غیرآنلاین باشید، این کار توسط پیک‌های معتمد دارالترجمه و بدون صرف هیچگونه هزینه برای شما انجام خواهد شد. در کنار این موارد، اماکن مشاوره راسگان با مترجمین رسمی نیزبه صورت آنلاین و تلفنی فراهم شده است.

پس از ثبت سفارش و ارسال عکس یا فایل پی‌دی‌اف مدارک و اسناد، مرحله بعد انجام ترجمه توسط مترجمین رسمی دادگستری است. برای این کار نیز نیازی به حضور شما در محل نیست و همه مراحل در کمترین زمان صورت می‌گیرد. امکان پیگیری لحظه‌ای سفارش نیز فراهم شده است!

مراحل اخذ تاییدیه از قوه قضایه و امورخارجه نیز توسط دارالترجمه مرکزی تهران به‌راحتی و با صرف کمترین زمان انجام می‌گیرد و مدارک شما به تایید نهایی این نهادها می‌رسد.

انجام شبانه روزی کار ترجمه و سرعت بالای دریافت مدارک

در برخی مراکز ترجمه کارها به‌شکل ساعتی انجام شده و در طول تعطیلات یا ساعات غیرکاری متوقف می‌شود. در دارالترجمه مرکزی تهران برای تسریع در تحویل کارها سیستم ۲۴ ساعته کاری اجرا شده و کلیه سفارشات در همه ساعات و روزهای هفته بدون توقف ثبت می‌شود. امکان دریافت مشاوره رایگان نیزز به صورت ۲۴ ساعته در این دارالترجمه، فراهم شده است.

پس از پایان مراحل ترجمه و تایید نیز، مدارک از طریق پیک معتمد دارالترجمه، ضمن انجام هماهنگی جهت حضور، به‌ دست متقاضی خواهد رسید.

کلام آخر

اگر مایلید ترجمه فوری و دریافت کامل و بدون نقص مدارک را در کمترین زمان ممکن تجربه کنید، پیشنهاد ما دارالترجمه مرکزی تهران است.

انجام امور ترجمه رسمی با تاکید بر طی نمودن همه مراحل قانونی و ارسال مدارک جهت سفارش دهنده در کمترین زمان ممکن شیوه کار این مرکز است. ضمن اینکه کلیه هزینه‌های ارسال و دریافت حذف شده و کاملا رایگان انجام می‌شود.

انجام مراحل تاییدیه و ثبت مهرهای قانونی و لازم نیز برعهده مرکز بوده و زمانی از شما نخواهد گرفت. هم چنین در صورت اصرار بر انجام حضوری مراحل، مراعات اصول بهداشتی و پروتکل‌های ویژه دوران کرونا لازم است.

برخی از خدمات دارالترجمه رسمی مرکزی تهران:

ترجمه فوری یک روزه ترجمه رسمی فوری به زبان‌های انگلیسی، ترکی استانبولی، آلمانی، ایتالیایی و سایر زبان‌ها پیک معتمد و رایگان به صورت نامحدود ارسال اسکن مدارک از طریق سایت و شبکه های اجتماعی  خدمات 24 ساعته آنلاین و کاملا غیر حضوری مشاوره رایگان 24 ساعته به مشتریان اطلاع رسانی از تمامی مراحل ترجمه ی رسمی اسناد و مدارک 

همچنین دارالترجمه‌ی رسمی مرکزی نسخه‌های دوم را به صورت مادام العمر با 75 درصد تخفیف به مشتریان خود ارائه می‌کند.

 

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دارالترجمه رسمی ترجمه رسمی ترجمه رسمی فوری کمترین زمان ترجمه رسمی ترجمه فوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟

به گزارش خبرآنلاین، در روزهای گذشته خبر گمشدن دختر چهار ساله‌ای به نام یسنا، دست به دست شد، دختری که در فضای مجازی و رسانه‌ها با نام یسنا کوچولو شناخته شد.

اما ماجرا از این قرار بود که یسنا دیدار، دختر بچه چهارساله کلاله‌ای (گلستان) پنج روز پیش در زمین کشاورزی روستای یلی‌بودراق گم شده بود.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند. جمعیت زیادی که این عملیات جست و جو را انجام دادند بارها مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

روز گذشته مدیرعامل جمعیت هلال احمر به خبرنگار فارس از زنده پیدا شدن این کودک ۴ ساله توسط تیم پاراگلایدر خبرداد.

همچنین سردار دادگر فرمانده انتظامی استان گلستان با اعلام این خبر به رکنا گفت : دقایقی پیش تجسس های نیرو های امدادی ، پلیسی و سگ های زنده یاب به نتیجه نشست و یسنا دختر گمشده پیدا شد.

با توجه به پیدا شدن یسنا دختر گمشده در گندم زارهای منطقه و زنده بودن این دختر بچه بعد از ۴ روز اقدامات درمانی در حال انجام است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902276

دیگر خبرها

  • مسائل جامعه ایران ساختاری است و نیاز به تلاش گسترده برای حل آن است
  • سازمان ملل: بازسازی غزه ۸۰ سال زمان نیاز دارد
  • ماجرای گم شدن یسنا کوچولو چه بود؟
  • خبر فوری: "کِی و چی" سفیر رسمی "کوینکس" شد
  • خبر فوری: “کِی و چی” سفیر رسمی “کوینکس” شد
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • تحت تاثیر پیشرفت دفاتر اسناد رسمی ایران قرار گرفتم
  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • تغییر نام استقلال کِی و طی چه مراحلی انجام می‌شود؟