Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@18:26:55 GMT

هراس راموس از بازگشت؛ طلسمی که پابرجاست

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۷۳۹۳

هراس راموس از بازگشت؛ طلسمی که پابرجاست

این جمعه نیز نباید منتظر حضور سرخیو راموس در ترکیب پی اس جی باشیم در حالی که در فرانسه ادعایی دیگر مطرح شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از گذشت بیش از دو ماه از انتقال سرخیو راموس به پاری سن ژرمن این بازیکن هنوز نتوانسته در ترکیب تیم فرانسوی به میدان برود. مدافع اسپانیایی چندی پیش از ناحیه ساق پا دچار آسیب دیدگی شد و همچنان در حال ریکاوری است اما به نظر می رسد که او حالا در آستانه بازگشت به میادین قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

روز گذشته لوپاریزین اعلام کرد که راموس به طور کامل مصدومیت را پشت سر گذاشته و مشکلی برای همراهی پی اس جی ندارد. این نشریه نزدیک به باشگاه پاریسی ادعا کرده بود که راموس فردا در فهرست تیم برای بازی مقابل آنژه قرار خواهد گرفت و جمعه شب حتی شانس حضور در میدان را نیز خواهد داشت ولی "خوانفه سانز"، دوست صمیمی راموس ادعایی دیگر را مطرح کرد.

 

 

 

 

سانز در برنامه ال چیرینگیتو گفت که راموس وارد فهرست نخواهد شد و این جمعه نباید منتظر بازگشت او به میادین ماند. طبق ادعای سانز، راموس احتمالا در بازی 24 اکتبر(2 آبان) برابر مارسی اولین بازی خود برای پاریسی ها را انجام خواهد داد. دیداری که ال کلاسیکوی فوتبال فرانسه است.

برای بسیاری این سوال وجود دارد که چرا راموس این جمعه نیز ریسک نکرده است. در واقع هرچند راموس مصدوم نیست ولی خود بازیکن تصمیم دارد زمان بیشتری را به تمرین بپردازد و بدون هرگونه ریسکی به میادین برگردد. مائوریسیو پوچتینو هم به تصمیم مدافع ارزشمند خود احترام گذاشته و تابع نظر او خواهد بود.

راموس در سال 2021 تنها در 4 بازی رسمی حضور داشته و بی شک انگیزه های بالایی برای اعاده حیثیت دارد.

 

پاری سن ژرمن سرخیو راموس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • هراس وزرای اسرائیلی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • هراس اسرائیل از صدور حکم بازداشت نتانیاهو و گالانت از سوی دیوان کیفری بین‌المللی
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!