Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@02:57:25 GMT

با نیشگون به موضوعات سلامت بخندید

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۸۰۷۴

با نیشگون به موضوعات سلامت بخندید

برنامه نیشگون با رویکرد انتقادی به مسائل روز سلامت در قالب طنز به تهیه کنندگی وحید طبیب از رادیو سلامت پخش می شود.

به گزارش برنا، برنامه نیشگون روزهای جمعه به مدت یک ساعت روانه آنتن رادیو سلامت می شود و از تولیدات گروه سلامت اجتماعی است. در این برنامه که ساعت 15 پخش می شود، نگاه طنز به موضوعات سلامت روان، سلامت جسمی، سلامت اجتماعی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. می شود.

رویکرد برنامه، نگاه انتقادی به مسائل روز سلامت و شامل بخش های متنوع است. آیتم ماجرای آقای علاقمند درباره یک زوج سالمند است که این زن وشوهر هر بار با چالش های حوزه سلامت رو به رو می شوند و واکنشن متفاوتی دارند. آیتم دکتر وا رفته درباره یک شخصیت پزشک سالمند است که گوشش سنگین است و مطلب را اشتباه می شنود. آیتم ناصر خوشمرام هم به روابط آقای خوشمرام و همسرش می پردازد. همچنین آیتم آگهی با زور گانی هم اختصاص به آگهی های شبکه های ماهواره ای دارد که به زور و بدون سند و مرجع درست پخش می کنند.

آیتم ساختمان پزشکان هم نگاهی طنز به مطب پزشکان دارد. در بخش آیتم گزارشگر هم گزارش هایی با زبان طنز از سطح شهر پخش می شود. در مجموع این برنامه مسائل متفاوت در حوزه سلامت را دستمایه قرار می دهیم و با زبان طنز به آن می پردازد.

این برنامه به تهیه کنندگی وحید طبیب، گویندگی داریوش بشارت و صاحبه عظیمی، بازیگری معصومه نوازنی، معصومه احسانیان، علی باقری، پانته آ یزدی، محمدامین سبزعلی و نویسندگی شیما اسمعیلی و روژین سده پخش می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت پزشک شبکه های ماهواره پزشک سلامت سلامت روان شبکه های ماهواره ای برنا نیشگون پخش می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری

آفتاب‌‌نیوز :

«میثم لطیفی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر ممنوعیت دریافت هدیه توسط کارکنان دولت به خبرنگاران گفت: بخشنامه‌ای از طرف دفتر سلامت اداری و فرهنگی سازمان اداری و استخدامی به همه دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده که بر اساس آن دریافت هرگونه هدیه توسط کارکنان دولت ممنوع است. امیدواریم با این کار سلامت اداری افزایش و فساد کاهش پیدا کند.

وی افزود: ۱۴ اردیبهشت آزمون استخدامی کیفیت بخشی به آموزش و پرورش برگزار می‌شود، در این آزمون بعد از ۱۰ سال ۱۹۱۱۲ نفر در رشته مشاوره تحصیلی برای دانش آموزان ـ امور تربیتی و سبک زندگی، مربیان سلامت و مربیان تربیت بدنی ـ جذب خواهیم داشت. ۱۰ سال بود این مجوز داده نشده بود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان این‌که حدود ۴۰۰ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند و جهاد دانشگاهی آزمون را برگزار می‌کند، ابراز امیدواری کرد: تا نیمه خرداد نتایج آن اعلام و اول مهر این افراد در دستگاه‌های اجرایی مشغول به کار شوند.

لطیفی تأکید کرد: این کار تدبیر و دستور مقام معظم رهبری بود که برای کیفیت بخشی، مربیان پرورشی را در آموزش و پروش جذب کنیم.

وی در مورد استخدام سرایدارارن یا نیرو‌های خدماتی در مدارس تحت عنوان بابای مدرسه اظهار کرد: در این زمینه قرار بود تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه مشخص شود، ما در سقف تأمین اعتبار کمک می‌کنیم و مدارسی که جمعیت بیشتری دارند و در مناطق محروم هستند در اولویت هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • توضیحات لطیفی درباره برنامه‌های استخدامی دولت در سال جاری
  • شهید مطهری (ره) جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود
  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • محمد خاتمی: تورم به سطح فوق‌العاده نگران کننده رسید | چرا به شاخص‌های برنامه ۲۰ ساله نزدیک نشده‌ایم؟
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح نگران کننده‌ای رسیده است
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: تورم به سطح فوق العاده نگران کننده ای رسیده است /نباید با ذهنیت‌های بسته به سراغ امور پیچیده کشور رفت
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟