Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق قرمزها به انتقاد از رفتارهای گری نویل و روی کین می پردازد.

از زمان انتصاب اوله گونار سولسشر به عنوان سرمربی منچستریونایتد، اکثر اساطیر این باشگاه از جمله روی کین و گری نویل به حمایت از او پرداخته اند.

به گزارش طرفداری و به نقل از میرر، جیمی کرگر، مدافع سابق باشگاه لیورپول که اخیرا با انتشار مطلبی به انتقاد از سولسشر پرداخته بود، راجع به حمایت های روی کین و گری نویل از این سرمربی نروژی می گوید:

من آن مطلب (در انتقاد از سولسشر) را در روزنامه نوشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدتی قبل نیز با گری نویل و روی کین در یوتیوب درباره فصل جاری صحبت می کردیم. هر دوی آن ها بهانه های مختلفی را در حمایت از سولسشر می آوردند چون هم‌بازی او بوده اند و با او دوست هستند. آن ها می گفتند: "منچستریونایتد هنوز نمی تواند فاتح لیگ برتر شود، آن ها هنوز در این پست ضعف دارند، گلیزرها به اندازه کافی برای تقویت ترکیب هزینه نمی کنند و منچستریونایتد باید برای جذب هری کین اقدام کند." با خود فکر کردم که: آن ها اخیرا بازیکنی را به خدمت گرفتند که 4 بار فاتح عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شده بود و فقط 75 میلیون پوند برای جذب یک وینگر هزینه کردند. در فصل قبل دوم شدند و در هیچ یک از بازی های خارج از خانه خود در لیگ برتر شکست نخوردند. از نظر من، آن ها فقط یک قدم تا کسب افتخارات فاصله دارند.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با عباس رضوی: علی دایی را به دهه پنجاه میبرم تا تیمم کامل شود خط و نشان غول آمریکایی برای قهرمان ایرانی کشتی سنگین وزن جهان استوری عجیب سامان قدوس پس از تساوی ایران برابر کره جنوبی حکم حبس لوکاس هرناندز به دنبال نقض قرار منع تعقیب او صادر شد ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گری نویل روی کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟

یاری اندر کس نمی‌بینیم یاران را چه شد؟ دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد؟   آب حیوان تیره گون شد خضر فَرُّخ پِی کجاست خون چکید از شاخِ گل بادِ بهاران را چه شد؟   کس نمی‌گوید که یاری داشت حقِّ دوستی حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد؟   لعلی از کانِ مُروّت برنیامد سال‌هاست تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد؟   شهرِ یاران بود و خاکِ مهربانان این دیار مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد؟   گویِ توفیق و کرامت در میان افکنده‌اند کس به میدان در نمی‌آید سواران را چه شد؟   صدهزاران گل شکفت و بانگِ مرغی برنخاست عندلیبان را چه پیش آمد هَزاران را چه شد؟   زهره سازی خوش نمی‌سازد مگر عودش بسوخت؟ کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟   حافظ اسرارِ الهی کَس نمی‌داند، خموش از که می‌پرسی که دورِ روزگاران را چه شد؟ کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • الان وقت حاشیه درست کردن، نیست؛ انتقاد لوتار ماتئوس از اولی هونس
  • انتقاد غیرمنصفانه، شجاعت مدیران را سلب می‌کند
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • انتقاد جیمی کاراگر از مهاجمان گل‌نزن لیورپول
  • امروز با حافظ : کس ندارد ذوقِ مستی میگساران را چه شد؟
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!