Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال به زودی با کوین یامگا قرارداد امضا می کند.

آرتور کوین یامگا، به زودی استقلالی می شود.

به گزارش طرفداری؛ این بازیکن فرانسوی - کامرونی، ساعاتی پیش وارد ایران شد تا با استقلال قرارداد امضا کند. به همین دلیل باشگاه استقلال به معرفی او پرداخته است:

متولد: ۲۵ ساله، ۷ سپتامبر ۱۹۹۶

ملیت: فرانسوی - کامرونی

قد: ۱/۸۷

وزن: ۸۱ 

تیم‌های سابق: کیه‌وو ایتالیا، روبر سیه‌نا ایتالیا، آرتزو ایتالیا، کارپی ایتالیا، پسکارا ایتالیا، لابریسون فرانسه، دسپورتیوو آوس پرتغال و وایله دانمارک

یامگا کارش را از تیم پایه کیه‌وو ورونا آغاز کرد و سپس به تیم جوانان این باشگاه رسید که در آن مقطع توانست با کیه‌وو قهرمان لیگ جوانان ایتالیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیکن دوران حرفه‌ای خود را در لیگ بزرگسالان از سری C ایتالیا آغاز کرده و سابقه حضور در سری B را هم در کارنامه خود دارد. یامگا دوره‌ای را هم در لیگ دو فرانسه و لیگ برتر پرتغال سپری کرده است.

به نقل از سایت ترانسفر مارکت، یامگا در طول دوران بازی‌ خود هیچ‌وقت دچار جزئی‌ترین مصدومیتی هم نشده و این موضوع نشان از فیزیک بسیار خوب کوین دارد.

کوین یامگا در طول دوران حرفه‌ای خود، غالبا به عنوان وینگر چپ و راست به بازی گرفته شده اما قابلیت بازی در پست‌های دفاع راست، هافبک راست و چپ، هافبک هجومی و مهاجم را هم دارد. نکته ویژه استایل بازی یامگا، توانایی خوب بدنی و سرعت بالاست.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با عباس رضوی: علی دایی را به دهه پنجاه میبرم تا تیمم کامل شود خط و نشان غول آمریکایی برای قهرمان ایرانی کشتی سنگین وزن جهان استوری عجیب سامان قدوس پس از تساوی ایران برابر کره جنوبی حکم حبس لوکاس هرناندز به دنبال نقض قرار منع تعقیب او صادر شد ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کوین یامگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • دو بازیکن از تمرین یک‌راست به بیمارستان رفتند!‏
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس