Web Analytics Made Easy - Statcounter

تورج درگاهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: شهرداری مراغه با تمامی امکانات موجود در حال اتمام آسفالت‌ریزی باند دوم بلوار ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی است.

وی افزود: از زمان آغاز به کار ششمین دوره شورای اسلامی شهر، این طرح برای یک روز هم تعطیل نشده و تمامی کارهای اجرایی آن با پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری به صورت جهادی ادامه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درگاهی خاطرنشان کرد: این طرح از اول بهمن سال ۹۸ طول یک هزار و ۶۰۰ متر و با هدف جلب رضایت مردم، کاهش ترافیک میدان جهاد و دسترسی راحت مردم شهرک های امام علی، سهند، زیباشهر و ولیعصر آغاز شد و امروز شاهد اتمام هر ۲ باند آن هستیم.

وی اضافه کرد: گسترش مسیرها و شریان های اصلی شهر جهت کنترل و هدایت ترافیک و توسعه و بهبود زیرساخت های شهری از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

به گفته سرپرست شهرداری مراغه تامین روشنایی و نصب تیرهای برق، جدول گذاری و تملک زمین های واقع در مسیر طرح از دیگر اقداماتی است که در حال اتمام است.

درگاهی ادامه داد: مجموع اعتبار این طرح ۴۵ میلیارد تومان بود که ۲۵ میلیارد تومان از آن برای تملک اراضی واقع در مسیر از میدان مادر تا ورودی شهرک سهند هزینه شد و هشت میلیارد تومان برای آسفالت ریزی به میزان ۵۰ هزار مترمربع صرف شده است.

وی افزور: همچنین ۱۰ میلیارد تومان هم برای جدول گذاری، نصب تیرهای برق و ایجاد فضای سبز در این طرح هزینه شده است.

وی تاکید کرد: با نصب علایم ترافیکی و خط کشی مسیر شاهد افتتاح این طرح بزرگ عمران شهری در روزهای آینده خواهیم بود.

برچسب‌ها شهرداری مراغه آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مراغه آذربایجان شرقی مراغه شهرداری مراغه آذربایجان شرقی مراغه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • طرح‌های دوازدهگانه شهرداری بندرعباس رفاهی، خدماتی و تفریحی است
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد