Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدرضا میرحیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پلیس استان در حوزه نظم و امنیت بیش از پیش همت داشته و این موضوع در تمام عرصه‌ها از جمله پلیس راه و راهور، آگاهی، فتا، امنیت عمومی و دیگر بخش‌ها واضح و ملموس است.

وی اظهار داشت: امنیت مقوله مهمی است که پلیس در ارتباط با حراست از حقوق اجتماعی در قالب‌های مختلف آن را تا حد کسب رضایتمندی مردم تامین می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار میرحیدری با تاکید بر اینکه پلیس، یکی از دستگاه‌های خدمت‌رسان به مردم است، گفت: کارشناسان سامانه دفتر نظارت همگانی پلیس نظرات مردمی را در قالب چهار بخش انتقادات، شکایات، پیشنهادات و تقدیر جمع‌آوری و رسیدگی می‌کنند.

وی یادآور شد: بررسی‌های صورت گرفته در ۶ ماهه گذشته از حدود ۳۳ هزار تماس مردم با سامانه پلیس ۱۹۷ بیانگر آن است که میزان شکایات مردمی از عملکرد پلیس اصفهان ۹۳ درصد و میزان انتقادات شهروندان از این نیرو ۲۱ درصد کاهش داشته است.

سردار میرحیدری افزود: این موضوع نشان‌دهنده آن است که کارکنان این نیرو در رعایت حقوق شهروندان و کسب رضایتمندی آنان تلاش بیشتری را در ۶ ماهه نخست امسال انجام دادند.
وی با بیان اینکه کار پلیس بسیار پُراسترس است، گفت: امروز بار مشکلات در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی و کم‌کاری برخی دستگاه‌ها بر دوش پلیس افتاده و باعت افزایش ماموریت های این نیرو شده است.

فرمانده انتظامی اصفهان گفت: وزیر کشور در سفر اخیری که به اصفهان داشت با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌ها و  مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان پلیس استان در تامین امنیت قدردانی کرد.

وی در ادامه به برنامه‌های پلیس استان در هفته نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در این مدت ۱۳۵ برنامه اصلی با محوریت استان و یکهزار و ۹۲۰ برنامه فرعی در شهرستان‌های مختلف برگزار شد.

سردار میرحیدری دیدار با مسوولان از جمله استاندار و امام جمعه اصفهان، جلسه ارتباط مردمی فرماندهی انتظامی در دفتر نظارت همگانی در مرکز استان و شهرستان‌ها، رزمایش مشترک با یگان‌های حفاظت ادارات، تقدیر از نمونه‌های ترافیکی و غبارروبی قبور شهدا را از جمله برنامه‌های شاخص هفته نیروی انتظامی در استان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت نشست با دست اندکاران روابط عمومی ادارات، تجلیل از ۳۰۰ نفر از سربازان نمونه نیروی انتظامی، نشست با ایتام ناجا و برنامه ویژه‌ برای تجلیل از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نیروی انتظامی برگزار شد.

 ۱۷ تا ۲۴ مهر به عوان "هفته ناجا" نامگذاری شده است.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا اصفهان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هفته ناجا اصفهان نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان و به نقل پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شده توسط پلیس اقتصادی خبر داد و گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف تعداد 293 انواع کمپرسور و  تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را 700 میلیارد ریال اعلام و خاطر نشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • اجتماع حمایتی مردم کرمانشاه از اجرای «طرح نور» برگزار شد