Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@03:14:49 GMT

واقعیت ماجرای شلیک به زنان در اصفهان + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۱۹۶۳

واقعیت ماجرای شلیک به زنان در اصفهان + فیلم

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ، به انتشار گزارشی در یک از روزنامه‌ها درباره « شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان» واکنش نشان داد.

به گزارش رکنا، محمدرضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در واکنش به این موضوع، اطلاعات منتشر شده را نادقیق دانست و با تکذیب صدمه به پنج نفر در این ماجرا گفت  واقعیت موضوع و پرونده به نحوی که منتشر شده، نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارشی آمده است که مردی که در اصفهان از پشت به زنان شلیک می‌کرده، بعد از چند روز با وثیقه آزاد شده است.

شهرزاد همتی، خبرنگار روزنامه شرق گزارش کرده که بعد از تماس یکی از خانواده‌ها برای تهیه گزارش به اصفهان رفته و با خانواده سه دختر که به آنها شلیک شده، صحبت کرده است.

به گزارش رکنا، خانواده هر سه نفر می‌گویند در خیابان از پشت با تفنگی که ظاهرا ساچمه‌ای و مخصوص شکار بوده، به این سه زن جوان شلیک شده طوری که مجبور شده‌اند به بیمارستان مراجعه کنند.

شلیک به زنان در خیابان‌های اصفهان

در این گزارش گفته شده که یکی از خانواده‌ها هنگام حضور در بیمارستان متوجه شده که دست‌کم پنج نفر در بیمارستان به این علت بستری شده‌اند.

در شهر اصفهان به دلیل اسیدپاشی ‌های مکرر به روی زنان به دلیل پوشش آنها، بر روی این موضوع حساسیت وجود دارد. عاملان اسیدپاشی بازداشت و محاکمه نشدند که همین موضوع باعث نگرانی مردم این شهر است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اصفهان شلیک به زنان شلیک اسیدپاشی اخبار حوادث شلیک به زنان شلیک در اصفهان شلیک به زنان اصفهان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت دنیا جهانبخت در اینستاگرام دنیا جهانبخت سحر قریشی بازار آزاد سارا و نیکا سارا و نیکا در پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۱۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود

به گزارش تابناک، مهر نوشت: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، تصمیم نظام بوده است.

انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ورود زنان به ورزشگاه کار هیچ شخص یا گروهی نبود بلکه تصمیم دولت و نظام بود.

دیگر خبرها

  • موشکباران شهرک‌های اطراف غزه از سوی گردانهای الاقصی+فیلم
  • خزعلی: حضور زنان در ورزشگاه تصمیم نظام بود
  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • آیا لایحه «ارتقای امنیت زنان» فمنیستی است؟
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد