Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری شامگاه چهارشنبه با هدف همراهی رئیس‌جمهوری در هفتمین سفر استانی به فارس و بازدید از چهار شهرستان این استان وارد شیراز شد.

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد حسینی به نمایندگی از رئیس‌جمهوری در شهرستان های فسا، استهبان، نی‌ریز و بختگان حضور می‌یابد و ضمن بررسی مشکلات این مناطق، راهکارهای رفع آنها را برای طرح در دولت پیگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت در مصاحبه تلویزیونی با شبکه استانی فارس نخستین برنامه معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری در شیراز بود.
حسینی پنجشنبه با حضور در شهرستان فسا به نمایندگی از رئیس‌جمهوری از بیمارستان امام حسین (ع) و یک واحد لبنی بازدید و راهکارهای رفع مشکلات آنها را بررسی می‌کند.
شهرستان قرآنی استهبان در ادامه این سفر میزبان معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری است.
حسینی در این شهرستان ضمن حضور در دانشکده علوم قرآنی، از یک مزرعه تحقیقاتی و بیمارستان استهبان بازدید می‌کند.
شهرستان نی ریز سومین مقصد معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری خواهد بود و حسینی پس از حضور در گلزار شهدای این شهر در جلسه شورای اداری نی ریز سخنرانی و از پروژه‌های راه‌سازی این شهرستان بازدید خواهد کرد.
حضور در شهرستان بختگان و بازدید از دریاچه طشک و بختگان و معدن مرمریت آخرین برنامه‌های معاون رئیس جمهوری در شرق استان فارس است.
حسینی در ادامه این سفر در جلسه شورای اداری استان فارس به ریاست رئیس‌جمهوری حضور خواهد یافت.

منبع: ایرنا انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: معاون امور مجلس رئیس جمهوری سفر استانی معاون امور مجلس رئیس جمهوری رئیس جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شهرستان شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان 3 خودرو ناشناس (8 نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی 56 ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • سیب و زنجیره تولید وابسته به آن از ویژگی‌های منحصر به فرد سمیرم است
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • دیدار رئیس سازمان فرهنگ با معاون وزیر خارجه ارمنستان
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • احتمال انصراف قالیباف از ادامه حضور در مجلس
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • ردادی: مردم با حضور در انتخابات مجلسی قوی را رقم بزنند
  • گزارش تصویری | بازدید رئیس رسانه ملی و معاون سیما از پشت صحنه سریال «سلمان فارسی»
  • واکنش معاون رئیسی به پذیرش دانشگاهیان آمریکایی