Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقتدی صدر به هشدارهای هیأت هماهنگی شیعیان عراق موسوم به "چارچوب هماهنگی" که شامل احزاب و گروه‌های مسلح شیعه است، در مورد تاثیر نتایج انتخابات بر صلح داخلی پاسخ داد.

 به نقل از روسیا الیوم، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق در حساب توئیتری خود نوشت: صلح داخلی در کشور من متزلزل نخواهد شد، برای من تنها امنیت مردم و امنیت عراق از اهمیت برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من به خویشتنداری و اولویت دادن منافع عمومی بر منافع خصوصی توصیه می‌کنم.

مقتدی صدر ادامه داد: "ما مقاومت در برابر اشغال، تروریسم و ​​عادی‌سازی هستیم و تحت هیچ شرایطی به روی هیچ عراقی دست دراز نخواهیم کرد. ما طبق قانون با فساد مبارزه می‌کنیم و نخست وزیری، نه شرقی و نه غربی خواهد بود تا اعتبار و قدرت عراق را بازگردانیم.

بر اساس این گزارش، هیأت هماهنگی شیعیان عراق روز گذشته ضمن رد نتایج اولیه پنجمین انتخابات پارلمانی عراق اعلام کرد، «نتایج انتخابات اخیر صلح مدنی را به خطر می‌اندازد».

از سوی دیگر، مقتدی صدر عراق فعالیت گروه "سرایا السلام" شاخه نظامی جریان صدر  را در دو استان بابل و دیالی به حالت تعلیق درآورد.

وی پیش از این در سخنرانی خود با اعلام نتایج انتخابات عراق خواستار "محدود کردن سلاح در دست دولت و جلوگیری از استفاده آن خارج از این محدوده" شد و گفت: "زمان آن فرا رسیده است که مردم بدون شبه نظامیانی که از اعتبار دولت می‌کاهند در صلح زندگی کنند. "/ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مقتدی صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • مهمترین اخبار دهم اردیبهشت/علت بارش‌های سنگین جنوب کشور
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی