Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-28@16:50:34 GMT

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۲۹۹۳

رییس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت منصوب شد

معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر مصطفی رضائی را به عنوان رییس مرکز مدیریت شبکه بهداشت منصوب کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی که دکتر کمال حیدری برای رئیس جدید مرکز مدیریت شبکه بهداشت صادر کرده، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان"رییس مرکز مدیریت شبکه " منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این حکم، تقویت و تکمیل نظام شبکه بهداشت و درمان کشور بر اساس طرح گسترش، فضای فیزیکی، تجهیزات، نیروی انسانی و منابع مالی و به روز نمودن آن با اولویت مناطق محروم و عشایری، توسعه و استقرار برنامه پزشکی خانواده و نظام ارجاع با بهره گیری و ارتقای فناوری اطلاعات و سامانه های موجود بر پایه پرونده الکترونیک سلامت شهروندان در سطح یک و ایجاد ارتباط بین سطوح دیگر نظام سلامت، تقویت، توسعه و ارتقای بنیه علمی مدیران ستادی و کارشناسان محیطی و مراکز آموزش بهورزی، تسریع در ادغام برنامه های سلامت در شبکه مراقبت های اولیه و باز بینی برنامه های جاری و ارتقای آنها، تقویت نظام مند نظارت و پایش از فعالیت های معاونین بهداشت و مدیران نظام شبکه، تقویت ارتباط بین حوزه های ستادی و محیطی و بهره مندی از ظرفیت های نخبگان علمی و اجرایی و تقویت رصد خانه سلامت و بهره مندی حداکثری از فناوری اطلاعات، هفت مأموریت رئیس جدید مرکز مدیریت شبکه بهداشت است. 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: رئیس مرکز شبکه بهداشت مرکز مدیریت شبکه شبکه بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۲۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • توسعه مدیریت در نظام سلامت مبتنی بر جوان‌گرایی
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • تاثیر سلامت دهان و دندان بر تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان ضامن تقویت سلامتی قسمت‌های مختلف بدن
  • سلامت دهان و دندان موجب تقویت سلامتی در قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • برنامه بهبود سلامت شهری در ایران/ تعامل مدیریت شهری با نظام سلامت
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن