Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شاخص کل بورس در آخرین روز معاملاتی در محدوده یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحد قرار گرفت و کانال ۱٫۴ میلیون واحد را از دست داد. شاخص هم‌وزن هم در آخرین روز معاملاتی در کانال ۳۹۲ هزار واحد قرار گرفت و هشت هزار واحد منفی را به ثبت رساند.

هفته گذشته شاخص کل ۴٫۷ درصد افت و شاخص هم‌وزن ۶٫۶ درصد کاهش را داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افت بیشتر شاخص هم‌وزن نسبت به شاخص کل نشان می‌دهد هفته گذشته علاوه بر روند منفی گروه‌های بزرگ بازار گروه‌های کوچک هم از وضعیت خوبی برخوردار نبودند.

افت ۵ درصدی شاخص کل در حالی اتفاق افتاده که چنین ریزش سنگینی از تابستان بی‌سابقه بوده است.
بازار سهام در روزهای اخیر با روند کاهشی قیمت ارز روبرو شد و از سوی دیگر تغییر اعضای شورای عالی بورس و رییس این سازمان ، شاخص را تحت تاثیر قرار داد.

کارشناسان بازار سرمایه پیش‌بینی می‌کنند بازار تا نیمه اول آبان و تا زمان منتشر شدن کامل گزارش شرکت‌ها تغییری نمی‌کند و به همین شکل نوسانی باقی خواهد بود.

223223

کد خبر 1563838

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بورس تهران سازمان بورس و اوراق بهادار بورس شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس بیش از ۱۲ هزار واحد افت کرد +نقشه

شاخص کل بورس امروز ۱۹ اردیبهشت با کاهش ۱۲ هزار و ۳۲۹ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، امروز ۱۹ اردیبهشت شاخص کل بورس با کاهش ۱۲ هزار و ۳۲۹ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۲۱۹ هزار واحدی ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با کاهش ۳ هزار و ۳۹۲ واحدی در تراز ۷۳۷ هزار و ۹۴۹ واحدی قرار گرفت تا بازار همچنان روند منفی را شاهد باشد. امروز سه نماد فملی، فولاد و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند و سه نماد ذوب، ثفارس و خودرو هم پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس بودند.

شاخص کل فرابورس هم با کاهش ۱۳۷ واحدی در سطح ۲۴ هزار و ۸۱۹ واحدی قرار گرفت. آریا، هرمز و تجلی هم سه نماد با بیشترین تاثیر بر شاخص فرابورس بودند.

افران، سیر و فردا برترین تقاضا و سه نماد افران، کارین و پارند برترین عرضه را در بورس ثبت کردند. صنعت انبوه سازی با ۲۵۱ میلیارد تومان برترین گروه میان صنایع بود و بعد از آن صنعت خودرو و فلزات اساسی در جایگاه بعدی قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • بورس بیش از ۱۲ هزار واحد افت کرد +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۱۹ اردیبهشت/افت ۱۲۳۲۸.۶۱ واحدی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳/ نوشداروی دلسردی سهامداران چیست؟
  • شاخص بورس ۸ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • شاخص کل بورس به روند صعودی باز خواهد گشت؟ + فیلم
  • تابلوی بورس، تابلوی رکود