Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان گفت: نیاز است اقدام به تشکیل مجمع‌ها و تشکل‌هایی از خانواده‌های شهدا کنیم تا نیازهای مادی و معنوی این خانواده‌ها رصد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به‌نقل از دفتر امور بانوان استانداری فارس، انسیه خزعلی در دیدار با خانواده شهید دوران اظهار داشت: نخستین دیدار را با خانواده شهدا داشتیم تا بتوانیم از روح بزرگ شهدا و روحیه خوب خانواده باهمت و صبور آنها درس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه متأسفانه شهدا، فداکاری‌ها و قهرمانی‌ها آن طور که باید به نوجوانان و جوانان نشان داده نشده است، گفت: نیاز است اقدام به تشکیل مجمع‌ها و تشکل‌هایی از خانواده‌های شهدا کنیم تا نیازهای مادی و معنوی این خانواده‌ها رصد شود و بتوانیم با اتصال معنوی با آن‌ها برخی از دردها را التیام ببخشیم.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا و ترویج سبک زندگی آن‌ها باید در میان مردم نهادینه شود ‌و جوانان باید دائما حیات خود را با شهدا تجدید کنند، گفت: ذکر رفتار و سلوک شهدا و یاد و گرامیداشت شهدا و تجلیل از خانواده‌های آنها باید جزء برنامه‌های لاینفک ما باشد.

خزعلی با بیان اینکه کار خانواده و بازماندگان شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: خانواده‌های شهدا یک عمر با شهید زندگی می‌کنند، درد فقدان شهدا را تحمل می‌کنند؛ هر چند خدا برای این خانواده‌ها جانشین خوبی است‌.

وی اضافه کرد: قطعا کاستی زیاد است و ترتیب دادن چند دیدار با خانواده شهدا جواب این همه درد، رنج و صبوری این خانواده‌ها نیست. خانواده‌های شهدا باید از نظر مادی و معنوی مورد حمایت قرار بگیرند. بدون شک مسئولین مشتاق حمایت از خانواده‌های شهدا هستند و حمایت از این خانواده‌ها را در اولویت خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام/424/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده های شهدا خانواده ها مادی و معنوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان

ایسنا/سمنان معاون پارلمانی رئیس جمهور در سفر به سمنان به مقام والای شهدای گمنام ادای احترام کرد.

 سید محمدحسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور بدر سفر به سمنان به مقام شامخ شهید گمنام تدفین شده در استانداری سمنان ادای احترام کرد.

 در این برنامه نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان، شهردار سمنان، مدیر کل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان و نورانی سرپرست اداره‌ کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، موسوی، شهردار سمنان و ...نیز حضور داشتند.

حضور در نمازجمعه سمنان و میز خدمت، بازدید از چند واحد صنعتی از جمله فروسیلیس سمنان، دیدار با مسوولان استان و....از جمله برنامه‌های معاون رئیس جمهور در سفر امروز به سمنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند