Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابراهیم حیدری ظهر پنجشنبه همزمان با دهه وقف در مراسم تحویل دستگاه ویدئو برونکوسکوپ ساخت کشور ژاپن از محل موقوفه مرحوم محمدباقر تاجر ساروی به ارزش حدود ۱۴ میلیارد ریال با بیان اینکه ساخت بیمارستان فوق تخصصی از محل موقوفه خلعتبری در غرب مازندران جزو برنامه‌ها است، در استان مازندران قریب به ۱۰۰ موقوفه مربوط به سلامت مردم داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بزرگترین بیمارستان فوق تخصصی قرار است در غرب مازندران توسط واقف نیک‌اندیش خانم مرحوم خلعتبری احداث شود که انشالله با همراهی مسئولان بتوانیم این کار بزرگ را به‌زودی آغاز کنیم.

حیدری جناسمی تصریح کرد: اداره اوقاف از اولین نهادهایی بوده که در موج اول کرونا در عرصه سلامت ورود پیدا کرده است؛ باتوجه به شرایط حاد جامعه از محل مازاد موقوفات دستگاه تنفسی برای بیماران کرونایی خریداری شد.

وجود ۵ هزار رقبه در موقوفه مرحوم تاجر ساروی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: کووید ۱۹ شاید خیلی مشکلات به همراه داشت اما خیلی چیزهای دیگر ازجمله همدلی‌ها، مهربانی‌ها و همدلی‌ها را به ما آموخت و تلاش‌های این پرسنل‌های زحمتکش، خدوم و بی توقع را نمی‌توان نادیده گرفت.

این مسئول تصریح کرد: حدود ۵ هزار رقبه برای موقوفه محمدباقر تاجر ساروی داریم که از محل موقوفات کارهای بزرگی برای خرید تجهیزات درمانی و پزشکی انجام شده است.

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز با اعلام اینکه باتوجه به گستردگی در استان مازندران کمترین آسیب‌ها را دیدیم ولی کنترل سختی بود، گفت: ولی با کمک‌های اوقاف در حوزه‌های مختلف این وضعیت خیلی خوب پیش رفت که امیدواریم با ادامه این همراهی‌ها و همکاری‌ها بتوانیم از این مشکلات عبور کنیم.

کد خبر 5327594

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم حیدری اداره کل اوقاف مازندران بیمارستان ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه شیراز شیوع کرونا گرگان ایلام یادروز حافظ سیدابراهیم رئیسی عکس استانها نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد، حسن عباسی اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد و بازدید از محلات محروم احداث مرکز جامع سلامت در منطقه پشت‌تب در دستور کار قرار گرفت و اعتبار اولیه اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون احداث این مرکز به شبکه بهداشت و درمان واگذار و تحویل پیمانکار برای شروع عملیات اجرایی شده است.

فرماندار ویژه مهاباد گفت: همچنین امسال احداث چهار خانه بهداشت در روستاهای تابعه شهرستان با هدف ارتقای بهداشت و سلامت مناطق روستایی در دست اقدام است.

عباسی ضمن قدردانی از همت خیران سلامت در این شهرستان گفت: ۳۰ میلیارد از طرف خیران سلامت برای تکمیل پروژه بخش دیالیز بیمارستان کمک شده است.

وی از راه‌اندازی خدمات شیمی درمانی هلال احمر مهاباد خبرداد و گفت: ۸۵ درصد هزینه درمان بیماران سرطانی توسط بیمه، ۱۵ درصد توسط بیمار و پنج درصد هم از طرف هلال احمر تامین خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد در پایان تکمیل مراحل ساخت ۲ بیمارستان تامین اجتماعی و ۳۵۰ تختخوابی مهاباد را جز اولیت های مدیریت شهرستان دانست و اظهار کرد: با تمکیل این پروژه‌ها، سرانه تخت بیمارستان شهرستان از میانگین کشوری نیز بالاتر خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • بازگشت به دنیای صدا بازگشت شنوایی ۱۰۶ کودکان با کاشت حلزون شنوایی در زاهدان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • اعزام بیمار قلبی از سلماس به ارومیه با بالگرد اورژانس هوایی