Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:58:49 GMT

جلسه فوری مدیر برنامه‌های راموس با مدیر PSG

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۵۸۳۷

جلسه فوری مدیر برنامه‌های راموس با مدیر PSG

رنه راموس امروز با لئوناردو مدیر ورزشی پاری سن ژرمن گفت و گویی یک ساعته داشت.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس سال 2021 تنها در 4 بازی برای رئال به میدان رفته و یورو 2020 را هم با تصمیم لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا از دست داد. او پس از عدم توافق بر سر تمدید قرارداد، از رئال جدا شد و به پی اس جی پیوست. 

 

 

 

 

راموس در جریان تمرینات پیش فصل بازهم مصدوم شد و هنوز نتوانسته برای تیم جدیدش به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که به نظر می رسید او کاملا بهبود پیدا کرده و وارد فهرست بازی برابر آنژه خواهد شد، دیروز خبر رسید که این اتفاق رخ نخواهد داد.

ابتدا گفته شد خود راموس قصد ریسک کردن ندارد ولی طبق ادعای اکیپ، تیم پزشکی پی اس جی مانع بزرگی سد راه کاپیتان سابق رئال شده است. پزشکان پی اس جی معتقدند بازگشت راموس در این مقطع ممکن است باعث شدت گرفتن مصدومیتش شود و به وی نه مجوز بازی برابر آنژه را دادند و نه سه شنبه برابر لایپزیش به میدان خواهد رفت.

 

 

 

 

طبق ادعای کانال پلاس، صبح امروز، رنه راموس برادر و ایجنت سرخیو به باشگاه پی اس جی رفته و با لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه جلسه ای یک ساعته داشته است. او در مورد دلیل ممانعت تیم پزشکی از به میدان رفتن برادرش توضیح خواسته و لئوناردو هم در مورد وضعیت روحی بازیکن، سوالاتی پرسیده است.

لئوناردو اخیرا گفته بود که بی تاب بازگشت سرخیو راموس هستند و روی او بسیار حساب می کنند ولی شرایط مصدومیت های متوالی او اکنون نگرانی ها را در باشگاه پاریسی افزایش داده است.

پاری سن ژرمن سرخیو راموس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیشب در بازی خانگی برابر رئال از امتیاز میزبانی استفاده نکرد و 2-2 متوقف شد. بایرن تا دقیقه 83 با نتیجه 2-1 پیش بود ولی وینیسیوس از روی نقطه پنالتی بازی را برابر کرد. تیم مونیخی به خصوص در 20 دقیقه ابتدایی برتری مطلقی برابر رئال داشت، ولی رفته رفته بازی متعادل‌تر شد.

اریک دایر نتیجه پایانی را ناعادلانه خواند و گفت: «نتیجه تساوی اصلا درست و منصفانه نیست و ما باید برنده می‌شدیم. برای ما این مساوی ناامیدکننده بود، به خصوص که 2-1 هم پیش بودیم و کاملا بازی را تحت کنترل داشتیم. ما شانس‌های گل زیادی خلق کردیم و هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بهتر از رئال بودیم. می‌دانستیم رئال چه حریف خطرناکی است و هر لحظه می‌توانند گل بزنند و همین بلا بر سر ما آمد. آنها از دست ما قسر در رفتند.»

دایر در مورد بازی مقابل جود بلینگام گفت: «فکر می‌کنم اولین بار بود مقابل جود بازی می‌کردم. رئال البته فقط بلینگام نیست و بازیکنان بزرگ زیادی دارد. بازی مقابل رودریگو و وینیسیوس واقعا سخت است و همیشه باید مراقب باشید.»

دیگر خبرها

  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!