Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، بهرام عین اللهی که در جلسه مشترک شورای اداری شهرستان های لامرد و مُهر در سالن حافظ فرمانداری لامرد سخن می گفت با بیان اینکه مردم این دو شهرستان در تمامی صحنه های مهم انقلاب حضوری ماندگار و فعال داشته اند، اظهارداشت: امروز طی سفر به شهرستان های جنوبی استان فارس در جریان مشکلات اشتغال، راه، بهداشت و درمان و آب قرار گرفتیم و دولت تمام تلاش خود را برای حل مشکلات به کار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته پیش از سفر امروز هیئت دولت به استان فارس، نیز تمامی مشکلات موجود در سطح استان فارس و شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفته بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در تیرماه و مردادماه شاهد مرگ روزانه ۷۰۰ نفر از هموطنان عزیزمان براثر بیماری کرونا بودیم گفت: از دی ماه ۱۳۹۹ تا تیرماه ۱۴۰۰ تنها ۵ میلیون دوز واکسن تزریق شده است اما از مرداد ما سال جاری  تاکنون این رقم به ۶۸ میلیون دوز تزریق واکسن رسیده است.

عین اللهی اضافه کرد: از آنجایی که کرونا بسیاری از فعالیت ها را مختل نموده بود اما در تزریق واکسن در این مدت بسیار کوتاه تنها با مشارکت مردمی و شعار ما می توانیم تحقق پیدا کرد.

وی در خصوص مطالبه افزایش حقوق و مزایای پرستاران نیز بیان داشت: وزارت بهداشت با برقراری فوق العاده حقوق و مزایا موافق است و توسط سازمان برنامه ریزی و بودجه  بررسی خواهدشد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان

حنان حسن بلخی، رئیس منطقه‌ مدیترانه شرقی سازمان بهداشت جهانی در دیدار با امیر خان متقی، وزیر امور خارجه طالبان گفت: عربستان، قطر و امارات متحده عربی هر یک ۳ میلیون دلار و یک بنیاد خیریه جهانی نیز ۱۵ میلیون دلار به توسعه بخش صحت در افغانستان کمک کرده اند.

وی افزود: سازمان بهداشت جهانی روی طرحی کار می‌کند تا زمینه گفتگو در بخش صحت بین حکومت‌های افغانستان و پاکستان فراهم شود.

در این دیدار وزیر خارجه طالبان نیز اطمینان داد که هیأت حاکمه افغانستان تلاش می‌کند تا امنیت را برای تمامی گروه‌های صحی به شمول تیم های مبارزه با پولیو تأمین کند.

این در حالیست که عبدالسلام حنفی، معاون اداری طالبان در دیدار با رئیس منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، خواستار همکاری سازمان‌های بین‌المللی به منظور کشت محصول جایگزین خشخاش در راستای حمایت از کشاورزان افغانستانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • تعداد بمب‌های منفجر نشده در غزه،‌ از زمان جنگ جهانی دوم بی‌سابقه است/ میزان آوارها در نوار غزه بیش از خرابی‌های ایجاد شده در اوکراین است/ ارتش با نتانیاهو در مورد اهداف جنگ اختلاف دارد/ پلیس آمریکا تاکنون ۲۰۰۰ دانشجو را به جرم حمایت مردم غزه دستگیر کرده ا
  • معاونان وزیر راه و شهرسازی به مشکلات مردم قم رسیدگی می کنند
  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • ۴۰ هزار میلیارد تومان به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده است
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد؛ نجات جان ۱۵۴ میلیون نفر با تزریق واکسن در ۵۰ سال گذشته
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • رفع مشکلات «ماماها» نیازمند توجه مسوولان/جذب ۱۰۰ ماما در کردستان