Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@19:02:52 GMT

رئیس‌جمهوری: گشایش‌هایی برای کشور در راه است

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۸۵۷۳

رئیس‌جمهوری گفت: آینده کشور را بسیار روشن می‌بینم و گشایش‌هایی برای کشور در حال اتفاق افتادن است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان فارس به تشریح مواردی از یکصد مصوبه سفر به این استان و برنامه‌های دولت برای گره‌گشایی از مشکلات استان اشاره کرد و گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری به این موضوع اشاره کردم و ایشان فرمودند که به این نگاه (آینده روشن کشور) عمیقا اعتقاد دارم که البته تحقق آن به دست توانای شما عزیزان بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماموریت رئیس‌جمهوری به مسئولان برای ساماندهی اطراف حرم‌های مطهر در شیراز
رئیس‌جمهوری در جلسه شورای اداری استان فارس به وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استاندار فارس ماموریت داد که نسبت به ساماندهی اطراف حرمین شریفین (حرم‌های مطهر حضرت شاهچراغ و حضرت سید علاء الدین حسین بن موسی الکاظم (ع) اقدام کنند.
وی اظهار داشت: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این سفر بازدیدی از طرح توسعه حرم مطهر شاهچراغ داشته است و انشالله با کمک مردم و مسئولان، باید اطراف حرم‌های مطهر ساماندهی شوند.

اهمیت تکمیل طرح‌های نیمه تمام
رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود بر اهمیت تکمیل طرح‌های نیمه تمام در استان‌ها تاکید کرد و گفت: تا طرح نیمه‌تمام وجود دارد نباید سراغ طرح جدیدی رفت و کار‌های نیمه تمام را باید تکمیل کرد.
دکتر رییسی با اشاره به بازدید سرزده خود از روستای کناره در شهرستان مرودشت در این سفر یکروزه گفت: مردم منطقه برای دسترسی به آب برای استحمام هم مشکل داشتند و این نشان می‌دهد که مساله آب از ضرورت‌ها و اولویت‌ها است.
رئیس‌جمهوری گفت: به عنوان نمونه، برای آبرسانی به این منطقه کار‌هایی انجام شده که در نیمه راه رها شده است و هرچه سریعتر باید این کار‌های ناتمام تکمیل شود.

باید با مردم سخن گفت
رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود از اهتمام دولت به رفع مشکلات ناشی از خشکسالی در استان‌های متاثر از کم آبی سخن گفت و اظهار داشت‌: این مسئله از جمله در خصوص استان فارس در شورای عالی آب مطرح خواهد شد.
وی اظهار داشت: اگر ظرفیت‌ها و اعتبارات در این بخش به صورت عادلانه تقسیم شود، مردم راضی خواهند بود، به ویژه اینکه اگر با مردم هم در میان گذاشته شود، بر این باور هستم که باید با مردم سخن گفت.

صنایع غیرفعال احیا شوند
رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که صنایع غیرفعال در استان فارس باید احیا شوند گفت: شماری از صنایع در این استان تعطیل شده اند و برخی هم نیمه فعال هستند.
وی به بازدید خود از کارخانه تعطیل آزمایش مرودشت اشاره کرد و گفت: امروز وضع اسفناکی در این کارخانه دیدیم که به جای اینکه کارخانه محل تولید باشد، به انبار پیاز تبدیل شده است.

نجات کشور در تولید است
رئیسی با اشاره به سخنان برخی دامداران مرودشت مبنی بر تمایل برخی در کشور به واردات دام به جای تولید در داخل، تاکید کرد: نجات کشور در تولید است؛ باید تولید کننده در بخش‌های کشاورزی و صنعت باشیم، چرا که واردات ما را از استقلال دور خواهد کرد.
رئیس‌جمهوری در ادامه از بانک‌ها خواست که تسهیلات بانکی را به سمت حمایت از تولید هدایت کنند.

رئیس جمهوری پنجشنبه در آغاز سفر استانی به فارس، در بازدید‌های سرزده‌ای به شهرستان مرودشت در ۴۵ کیلومتری شمال شیراز رفت و ضمن بازدید از کارخانه تعطیل آزمایش، در جمع مردم روستای کناره مرودشت و دامداران و کشاورزان منطقه حضور یافت و با آن‌ها رو در رو گفتگو کرد. بازدید از کارخانه در حال احداث کاغذسازی فارس، مجموعه میراث جهانی تخت جمشید و زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و آرامگاه حافظ شاعر بلندآوازه ایران، برنامه دیگر رئیس جمهوری بود. برچسب ها: رئیس جمهوری ، شورای اداری ، استان فارس ، ابراهیم رئیسی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رئیس جمهوری شورای اداری استان فارس ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور

تین نیوز

گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعطا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در آیین اعطای گواهینامه فرودگاهی فرودگاه بین المللی شیراز گفت: امروز مستکبران جهانی در این اندیشه هستند که صنعت هوانوردی جمهوری اسلامی ایران چگونه توانسته با وجود تحریم های ناجوانمردانه سرپا بایستد و مطابق استانداردهای جهانی عمل کند.

محمدی بخش افزود: استان فارس امروز می تواند به خود افتخار کند که فرودگاه شیراز به عنوان سومین فرودگاه کشور از گواهینامه فرودگاهی مطابق با استانداردهای جهانی برخوردار شده است.

وی بیان کرد: در حوزه کارگو باید برای فرودگاه های فارس برنامه ریزی شود تا با حمل و نقل هوایی شاهد صادرات محصولات درجه یک این استان به کشورهای همسایه باشیم.

محمدی بخش اظهار کرد: این افتخار را داریم که اعلام کنیم از بوموسی تا سراوان شاهد برقراری پروازهای مسافری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در آینده نزدیک با افتتاح رادار تنگ ریز فارس، مردم در جریان اهمیت این پروژه و اقدام جهادی رزمندگان خط مقدم صنعت هوانوردی قرار خواهند گرفت.

آسمان ایران در امنیت کامل است

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: آسمان ایران در امنیت کامل به سر می برد و در شرایطی که اخیرا اسرائیل مورد هجوم رزمندگان ایرانی قرار گرفت، هزاران پرواز در شیراز و سایر فرودگاه های ما انجام شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اسراییل تبدیل به بلای جان آمریکا شده است
  • گشایش دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دو ملت است
  • تبادل ظرفیت‌های موجود در ایران و سریلانکا به نفع دو کشور و دوملت است
  • پرونده قضایی ۸ مهر زاهدان در اولویت رسیدگی قرار می‌گیرد
  • اعطای گواهینامه فرودگاه بین المللی شیراز توسط رئیس سازمان هواپیمایی کشور
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد