Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان وزیر امورخارجه، عصر امروز ضمن حضور در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با رییس جدید سازمان دیدار و حسن اعتماد مقام‌ معظم رهبری (مد ظله العالی) در انتصاب پیمان جبلی به این مسئولیت خطیر را تبریک گفت.

وزیر امورخارجه با اعلام آمادگی دستگاه دیپلماسی برای حمایت و همراهی با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تحقق برنامه های تحولی خود، برای دکتر جبلی در سمت جدید آرزوی توفیق و موفقیت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جدید سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تشکر از تبریک و نگاه و رویکرد همدلانه دستگاه دیپلماسی، به تشریح برنامه های تحولی خود در حوزه های مختلف پرداخته و عزم رسانه ملی برای کمک همه جانبه به سیاست خارجی و وزارت امورخارجه برای تحقق اهداف عالیه نظام را ابراز داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیاست خارجی دستگاه دیپلماسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آقای رئیسی و رانیل ویکرماسینگه، رؤسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری امضا کردند.

این اسناد همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکار‌ی‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» است.

دیگر خبرها

  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند
  • امضای 5 سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا
  • امضای ۵ سند همکاری بین ایران و سریلانکا
  • ۵ سند همکاری با حضور روسای جمهور ایران و سریلانکا به امضا رسید
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران