Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - عضو کمیسیون عمران مجلس معتقد است: وجود دلالان در بازار مسکن سبب افزایش قیمت و نارضایتی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  نطنز ، موضوع مسکن و زمین در سال‌های اخیر به یک دغدغه تبدیل شده است به نحوی که در این مدت منزل و زمین افزایش قابل توجه و غیرطبیعی داشته است و این موضوع می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمت‌الله فیروزی پور در این رابطه در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن اشاره به وجود دلالان و سوداگران در حوزه زمین و مسکن اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی در این زمینه با تصویب قوانین سختگیرانه جلوی این افراد را می‌گیرد چراکه وجود دلالان در بازار مسکن در سال‌های اخیر باعث افزایش قابل توجه زمین و خانه شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزایش سرسام آور قیمت مسکن را یکی از نارضایتی‌های امروز کشور دانست و افزود: این موضوع موجب بروز معضلات زیاد برای مردم به ویژه قشر جوان شده است و بر همین اساس لازم دولت در این زمینه تدبیر ویژه‌ای بیندیشد.

نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر تعیین تکلیف 10 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته به آستان امامزاده آقا علی عباس بادرود(ع) ابراز داشت: این مبلغ در سفر رهبر معظم انقلاب به این امامزاده عظیم‌الشان مصوب شده و لازم است اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد.

وی ضمن اشاره به وجود مشکلات زیرساختی امامزاده آقا علی عباس(ع) بادرود گفت: لازم است دستگاه‌های متولی در زمینه رفع مشکلات این امامزاده نظیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان اوقاف و امور خیریه ورود پیدا کنند و در زمینه رفع مشکلات اقدام کنند.

فیروزی پور ضمن تاکید بر ارتقاء حوزه قضایی شهر بادرود با وجود جمعیت 30هزار نفری تصریح کرد: این منطقه تنها با سه قاضی اداره می‌شود و لازم است به دلیل دوری حوزه قمصر، جوشقان و کامو و چوگان از مرکز شهر کاشان لازم است حوزه قضایی این منطقه نیز ارتقاء پیدا کند.

سازندگان داخلی توان ساخت 1 میلیون مسکن را دارند/ شاکری: بحث استفاده از کشورهای دیگر مطرح نیستمعلمان کهگیلویه و بویراحمد همچنان در انتظار تأمین مسکن هستند30 هزار نفر در طرح جهش مسکن در استان گلستان صاحب خانه می‌شوند

وی با بیان اینکه بیمارستان خاتم الانیاء(ص) نطنز نیازمند تجهیز و تامین پزشک متخصص و نیروی انسانی است و لازم است دولت در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد تا شاهد ارتقاء حوزه درمانی این منطقه باشیم.

انتهای پیام/804/ی

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج

به گزارش خبرگزاری آناتولی، بر اساس بیانیه اداره کل امنیت عمومی پادشاهی عربستان، مقررات جدید حج «افرادی را که مایل به ورود به مکه هستند ملزم می‌کند از مقامات مربوطه مجوز بگیرند».

این اداره افزود افزود: اجرای آیین نامه جدید از روز ۴ مه ۲۰۲۴ لازم الاجرا است.

در این بیانیه تاکید شده است که پرسنل امنیتی عربستان سعودی در ایست‌های بازرسی امنیتی منتهی به مکه از ورود افراد بدون مجوز‌های لازم جلوگیری خواهند کرد.

اقدامات جدید به عنوان بخشی از تلاش‌های پادشاهی برای کنترل جریان ورود زائران به اماکن مقدس برای کنترل تعداد آنها و حفظ امنیت آنها، به ویژه در فصل حج انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • طحان‌نظیف، سخنگوی شورای نگهبان: طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تایید شد/ موارد ردصلاحیت حسن روحانی متعدد است/ برخی ایرادات شورای نگهبان به لایحه عفاف و حجاب هنوز به قوت خود باقی است
  • بازارچه‌های محلی در نقاط مختلف تبریز توسعه پیدا می‌کند
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • طرح ساماندهی مسکن و اجاره‌بها تأیید شد
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • ۷۰ درصد ظرفیت شهرک صنعتی شورمست غیرفعال است
  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای