Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:42:16 GMT

جزئیات انتقال زندان تبریز به خارج از شهر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۸۹۷۴۲

جزئیات انتقال زندان تبریز به خارج از شهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعبدالله مرتضوی در بازدید از زندان مرکزی تبریز به حمایت و پشتیبانی مدیران استانی بویژه استانداری از طرح انتقال زندان تبریز به خارج از شهر اشاره و اظهار کرد: طرح ساخت زندان جدید و انتقال زندان فعلی به خارج از شهر به عنوان یکی از الزامات و نیازهای جدی موضوع زندانبانی در آذربایجان شرقی است و باید در صدر اولویت‌های استان قرار گیرد و در همین جا از رئیس کل دادگستری استان درخواست داریم پیگیری ویژه‌ای را در جهت سرعت بخشیدن به امر داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فرسودگی و قدیمی بودن ساختمان و فضای فیزیکی زندان تبریز ادامه داد: به رغم فرسوده و قدیمی بودن ساختمان زندان مرکزی تبریز و اسکان جمعیت کیفری قابل توجه در این محل، وضعیت زندان خوب است که نتیجه کارها و اقدامات بسیار خوبی است که در زندان مرکزی تبریز صورت گرفته است.

مرتضوی با تبیین اهداف این بازدید گفت: بازرسان سازمانی در معیت مسؤولان اداره کل زندان‌های استان نحوه اجرای برنامه‌ها و تکالیف سازمانی و میزان تحقق اولویت‌های سازمانی را به صورت میدانی مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: زحمات و تلاش پرسنل و کارکنان زندان‌های استان به خصوص زندان مرکزی تبریز در این بازدید مشهود و قابل تقدیر است.

وی با اشاره به تعامل و همکاری خوب و سازنده سیستم زندانبانی استان با تشکیلات قضائی اظهار کرد: با هماهنگی، هدایت و اشراف رئیس کل دادگستری استان وضعیت خوبی را در زندان مرکزی تبریز و زندان‌های استان شاهد هستیم، بطوری که در موضوع رسیدگی به وضعیت قضائی، تأمین بهداشت و درمان و رفاه حال مددجویان و اصلاح و بازپروری آنها برنامه‌های بسیار ویژه ای صورت گرفته است که امیدواریم با تداوم این اقدامات خوب و سازنده توسط همکاران زندان و حمایت و پشتیبانی مسئولین استانی این وضعیت خوب استمرار یافته و روز به روز ارتقا یابد.

وی با یادآوری کمک به خانواده‌های زندانیان افزود: در موضوع بهبود وضعیت زندگی خانواده‌های زندانیان و اعطای کمک‌های معیشتی اقدامات و برنامه‌های خوبی با جلب مشارکت و مساعدت خیران به اجرا درآمده است.

کد خبر 5327889

منبع: مهر

کلیدواژه: زندان سازمان زندان ها تبریز ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا شیراز کرمانشاه واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها یادروز حافظ شیوع کرونا ایلام نیروی انتظامی گرگان زندان مرکزی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت

وزیر تندروی رژیم صهیونیستی پس از واژگونی خودروی خود، به دلیل برداشتن جراحت به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های صهیونیستی امروز جمعه گزارش کردند «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی رژیم صهیونیستی در نزدیکی محل عملیات با سلاح سرد در منطقه الرمله دچار حادثه رانندگی شد و به بیمارستان منتقل شد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت خودروی بن گویر هنگام خروج از صحنه عملیات در الرمله واژگون شد و وی به بیمارستان «شامیر» (آساف هروفیه) در شهر «بئر یعقوب» منتقل شد و وضعیت سلامتی وی تقریبا خوب ​​است.

دفتر بن گویر هم در بیانیه‌ای اعلام کرد: خودروی ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی دچار سانحه رانندگی شد. وضعیت وی خوب است و برای درمان به بیمارستان منتقل شده است‌.

قابل ذکر است که بن گویر به دلیل وقوع عملیات با سلاح سرد که توسط یکی از اهالی منطقه الرمله انجام شد، در این منطقه حاضر شد.

در این عملیات یک زن صهیونیستی مجروح شد و عامل عملیات به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • ماجرای بازیگرانی که مهاجرت کردند | وضعیت رفتگان اغتشاشات ؛ از تاکسی اینترنتی تا بازی تنها در حد چند دقیقه رقص!
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • انتقال اشیای تاریخی موزه ایران باستان به موزه آذربایجان تبریز
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • وزیر تندرو صهیونیستی پس از واژگونی خودرویش به بیمارستان انتقال یافت
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی