Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعلام موضع عربستان در مورد مذاکرات با ایران، توقف همکاری دانشگاه کمبریج با امارات و شهادت یک فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست، مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های جهان در ساعات گذشته هستند. خبرگزاری میزان - مهم ترین خبرها و تحولات بین الملل در ساعات گذشته عبارتند: *شمار قربانیان و مبتلایان به کرونا براساس جدیدترین آمار‌ها تاکنون ۲۴۰ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۹۳۰ نفر در سراسر جهان به بیماری کرونا مبتلا شدند و ۴ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۴۰۱ نفر نیز جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*بیل کلینتون در بیمارستان بستری شد «بیل کلینتون»، رئیس جمهور اسبق آمریکا، به دلیل بیماری در بیمارستانی در «کالیفرنیا» بستری شد. پزشکان می‌گویند بیماری وی کرونا نبوده و در حال بهبود است. *کره جنوبی درصدد پرتاب نخستین فضاپیمای خود در هفته آینده کره جنوبی قصد دارد هفته آینده نخستین فضاپیمای خود را که گامی مهم در راه اندازی برنامه فضایی این کشور محسوب می‌شود، به فضا پرتاب کند. *اتهام جدید علیه آنگ سان سوچی وکیل «آنگ سان سوچی»، رئیس جمهور برکنار شده «میانمار»، گفت «مقام‌های میانماری قصد دارند سوچی را به قتل برسانند؛ زیرا می‌گویند ارتباطات وی می‌تواند باعث بی ثباتی شود.» *زمین لرزه در جزایر سلیمان سازمان زمین شناسی آمریکا اعلام کرد زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۶ ریشتر روز جمعه «جزایر سلیمان» را لرزاند. *جست و جوی گور‌های دسته جمعی قربانیان حمله آمریکا به پاناما پاناما در ادامه جست و جوی گور‌های دسته جمعی قربانیان حمله آمریکا به «پاناما» در سال ۱۹۸۹، چند کیسه از بقایای انسانی از گور دسته جمعی در این کشور بیرون کشیده شد. *کمبریج همکاری با امارات را متوقف کرد دانشگاه «کمبریج» انگلیس، مذاکرات همکاری با امارات را به دلیل استفاده این کشور از برنامه جاسوسی «پگاسوس»، متوقف کرد. *عربستان در مذاکرات با ایران جدی است «فایننشال تایمز» نوشت که عربستان در مذاکرات با ایران جدی است. «فیصل بن فرحان»، وزیر خارجه عربستان، درباره مذاکرات با ایران گفت که این مذاکرات دوستانه و اکتشافی بود. بیشتر بخوانید: سرخط مهم‌ترین خبر‌های جهان در ۲۲ مهر سرخط مهم‌ترین خبر‌های جهان در ۲۱ مهر *وقوع دو حادثه تیراندازی در اراضی اشغالی بر اثر ۲ حادثه تیراندازی جداگانه طی یک ساعت در اراضی اشغالی، یک نفر کشته شد. *شهادت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست یک فلسطینی بر اثر شلیک نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. *رایزنی آمریکا و عربستان در موضوع ایران براساس اعلام وزارت های خارجه‌ آمریکا و عربستان با انتشار بیانیه‌هایی از رایزنی درباره ایران و مذاکرات وین پیرامون احیای برجام خبر دادند.   انتهای پیام/ برچسب ها: تحولات بین الملل عربستان ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تحولات بین الملل تحولات بین الملل عربستان ایران مذاکرات با ایران مهم ترین خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد

یکی از رهبران جنبش حماس در مصاحبه با شبکه المنار لبنان تاکید کرد: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس در مصاحبه با شبکه المنار لبنان تاکید کرد:: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد.

مهمترین محورهای گفتگوی حمدان را در زیر می‌خوانید:

قدرت و توانمندی مقاومت در غزه همچنان دشمن را غافلگیر می‌کند.

مقاومت در میدان نبرد در خط مقدم درگیری مبارزه می‌کند و به دشمن ضربه وارد می‌کند.

مقاومت وارد مرحله رویارویی دائمی با دشمن صهیونیستی شده است.

قدرت و توان مقاومت همچنان در سطحی عالی قرار دارد.

تیپ‌های نخبه ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه فروپاشیدند.

مقاومت در سلامت کامل به سر می‌برد و دشمن اکنون با این سوال راهبردی مواجه است که این نبرد تا کی ادامه خواهد داشت.

تماس‌ها بین رهبران مقاومت در نوار غزه و دفتر سیاسی حماس به شیوه‌های مشخصی ادامه دارد و رهبران مقاومت از نزدیک در جریان اوضاع میدانی قرار دارند.

ما با محمد ضیف و یحیی سنوار به طور دائم در ارتباط هستیم.

دشمن صهیونیستی به تضعیف توانمندی مقاومت امید بسته اما مقاومت خود را کاملا برای نبرد آماده کرده است.

شاهد اقدام میدانی هماهنگ شده و مشورت دائمی بین محور مقاومت هستیم.

آنچه در جریان پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی شاهد بودیم، پایه‌گذار مرحله تازه‌ای شد.

یکی از مهم‌ترین نتایج این نبرد قدرت گرفتن هرچه بیشتر محور مقاومت بود.

مقاومت پروژه سلطه سیاسی جدید دشمن در نوار غزه را به شکست کشاند.

هر نظامی مسلحی در غزه، دشمن ملت فلسطین به حساب می‌آید.

اسکله دریایی در غزه را دولت آمریکا مدیریت می‌کند.

از وساطت چین استقبال کردیم و مانعی برای نقش‌آفرینی طرف‌های مختلف نداریم.

در صورتی که دشمن اقدام به حمله زمینی به رفح کند، مذاکرات متوقف خواهد شد، زیرا مقاومت زیر آتش مذاکره نمی‌کند.

به وضوح اعلام کردیم موضع ما در رابطه با طرحی که اکنون بر سر آن مذاکره می‌شود منفی است.

دشمن می‌خواهد با عملیات رفح از همه باج‌گیری کند.

در صورت حمله زمینی دشمن به رفح، مقاومت اقداماتی میدانی مدنظر خواهد داشت.

با  وجود حمایت‌های آمریکا اقدامات ارتش رژیم صهیونیستی دیگر برای کسی قانع کننده نیست.

طرح رژیم اسرائیل برای حمله به رفح اعلام شدنتانیاهو و کابوس حمله به رفحتغییر در لحن رسانه‌های رژیم اسرائیل درباره حمله به رفحروز 206 طوفان‌الاقصی|22 شهید و ده‌ها زخمی در بمباران رفحابومازن: با حمله به رفح بزرگترین «فاجعه انسانی» رخ می‌دهد

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حمدان: حمله زمینی به رفح موجب توقف مذاکرات خواهد شد
  • حجم تجارت ایران و امارت به ۳۰ میلیارد دلار می رسد
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • پیش‌بینی افزایش تجارت ایران و امارات به ۳۰ میلیارد دلار
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • توسعه همکاری‌های تجاری در دستور کار کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال