Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شبی که کلمبیا با خوش شانسی مقابل اکوادور شکست نخورد، بولیوی توانست برد مهمی مقابل پاراگوئه به دست بیاورد.

نوار تساوی های اکوادور در حالی همچنان ادامه دارد که بولیوی با بردی ارزشمند مقابل پاراگوئه حالا در رویای صعود به جام جهانی به سر می برد.

به گزارش طرفداری، در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی، بامداد امروز تیم های این منقطه مقابل هم به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلمبیا که این روزها شرایط خوبی ندارد و روی نوار تساوی گام برمی دارد، میزبان اکوادور بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. این در حالی است که کلمبیا در اکثر دقایق بازی تیم برتر میدان بود و اکوادور تنها در زمین خود به دفاع مشغول بود. نکته ویژه این بازی وقت اضافه 10 دقیقه ای بود که طی آن یری مینا، مدافع کلمبیا موفق شد در دقیقه 100 برای تیمش به گل برسد اما این گل در نهایت توسط کمک داور ویدیویی رد. این بازی در نهایت چیزی بیش از 105 دقیقه طول کشید که در نوع خود کم نظیر است. کلمبیا در 5 بازی اخیر خود در دیدارهای انتخابی به 4 تساوی دست یافته است.

اتفاق مهم بازی های این مرحله در دیدار بولیوی مقابل پاراگوئه رقم خورد که طی آن تیم بولیوی در اتفاقی غیر منتظره موفق شد پاراگوئه را با 4 گل شکست دهد و به صعود به جام جهانی امید پیدا کند. رامالو، ویاروله، آبرگو و فرناندز گلزنان بولیوی در این مسابقه بودند.بعد از این شکست سنگین، ادواردو بریتزو، سرمربی پاراگوئه از هدایت تیم ملی این کشور کنار رفت. پاراگوئه در 5 بازی اخیر خود در دیدارهای انتخابی تنها یک برد به دست آورده است. از سوی دیگر تیم بولیوی حالا در دو بازی خانگی خود موفق شده است 6 امتیاز کسب کند.

در دیگر بازی این مرحله شیلی و ونزوئلا مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی سه بر صفر شیلی به پایان رسید. پولگار دو بار و برتون برای شیلی در این بازی گلزنی کردند.

با این نتایج در حال حاضر برزیل با 31 امتیاز صدر نشین است، آرژانتین با 25 امتیاز در رده دوم قرار دارد. اکوادور با 17 امتیاز سوم است. کلمبیا با 16 امتیاز در رده چهارم ایستاده است و اروگوئه نیز هم امتیاز با کلمبیا و تفاضل گل کمتر در رده 5 ایستاده است. تیم های شیلی، بولیوی، پاراگوئه، پرو و ونزوئلا نیز در رده های ششم تا دهم جای دارند. لازم به ذکر است 5 تیم برتر گروه به جام جهانی صعود خواهند کرد.

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با مرتضی یکه: استعفا کردیم ولی اشتباه از ما بود، دهداری همیشه در ذهن من بهترین می ماند پاسخ دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان به ادعای باشگاه پرسپولیس آشنایی با آرتور کوین یامگا، بازیکن مدنظر استقلال ؛ از سری بی ایتالیا تا لیگ پرتغال ایده جنجالی اینفانتینو: برگزاری جام جهانی 2030 در اسرائیل و امارات! بدن ناآماده سمیر نصری، یک ماه پس از خداحافظی با فوتبال / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۸۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم

12 سال از تقابل عجیب بارسلونا و چلسی در نیوکمپ گذشت.

دانلود (38.8MB)

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم