Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی چهارمین جشنواره ملی دیبا، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان چهارمین جشنواره ملی طراحی مد و لباس دیبا عصر چهارشنبه ۲۱ مهر با حضور ابوالقاسم شیرازی رئیس اتحادیه پوشاک تهران، مجتبی توانگر نماینده مجلس شورای اسلامی، ابراهیم درستی مشاور و نماینده وزیر صنعت در اتاق اصناف، بهزاد رشیدی رییس جهاد دانشگاهی هنر، امین مختاری دبیر جشنواره، داوران جشنواره و فعالان عرصه مد و لباس کشور در کنار برپایی نمایشگاه بین‌المللی تهران مدوکس، در مجموعه شهر آفتاب معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمین جشنواره ملی مد و لباس دیبا توسط جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اتحادیه پوشاک تهران و همچنین با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه هنر و به دبیری امین مختاری برگزار شد.

شیرازی در این‌مراسم اختتامیه این‌جشنواره با تاکید بر لزوم تزریق بنیه علمی به بازار گفت: جشنواره دیبا اثرگذار است و حلقه واسطه بین پوشاک و دانشگاه محسوب می شود. امروز می‌خواهیم علم و تجربه را با هم تلفیق کنیم نتیجه این تلفیق این است که تولید کنندگان در کارگاه های تولیدی خود از دانشجویانی که فارغ التحصیل دانشگاه ها یا در حین تحصیل هستند استفاده می کنند و درنهایت آنها را جذب کارگاه‌های تولیدی خود خواهند کرد تا تولیدات دانش بنیان و خلاقانه و متنوع را روانه بازار کنند.

وی افزود: ما توانسته ایم بسیاری از دانشجویان را جذب بدنه صنعت و تولید کنیم و این رویه همچنان ادامه خواهد داشت چون این دانشجویان می توانند در بدنه تولید اثر مطلوبی داشته باشند و کارگاههای تولید ی ما با ورود دانشجویان بر اساس دانش و علم روز کار تولید را پیش می برند. همچنین کارها و تولیدات آنها متنوع و با سلیقه و ذائقه مشتری نیز همراه است .

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران گفت: جذب دانشجویان دارای استعداد برتر ، بهره وری را در کار و تولید بالا می برد. بنابراین پیوند آنها به بدنه تولیدکنندگان و طراحان در اولویت قرار دارد.

سپس رشیدی به‌عنوان سخنران دوم این‌برنامه گفت: معاونت فرهنگی جهاد هنر در این جشنواره تلاش می‌کند بهترین طراحان جوان و دانشجو را شناسایی کند و به صنعت پوشاک کشور معرفی کند تا هم بین دانشگاه و صنعت پل ارتباطی برقرار شده باشد و هم مسیر ایده تا محصول و ایده تا بازار هموار شده باشد. با افتخار اعلام می کنم که طرح های حاضر در این جشنواره که حاصل هنر و خلاقیت جوانان ایرانی است، بعد از نمایش در نمایشگاه، در ماه های پیش رو توسط برندهای همکار جشنواره تولید و در سطح کشور عرضه می شود و برنامه ریزی ها و ارزیابی ها به طوری بوده که طرح‌هایی انتخاب و روانه بازار شوند که بیشترین مطابقت را با برنامه‌ها و اولویت‌های برندها داشته باشند.

وی افزود: به امید روزی که بازار پوشاک ایران از آثاری که طراحان و تولیدکنندگان ایرانی با مواد و متریال ایرانی و با استفاده از علم و تخصصی دانشگاهیان و توسط استعدادهای جوان کشور آماده شده است، بهره‌مند شود.

در پایان مراسم و بعد از پخش ویدیوهای گزارشی این جشنواره از رتبه‌های برتر با حضوران مدیرهای برندهای میزبان جشنواره به شرح زیر تقدیر به عمل آمد:

رتبه سوم: زهرا همتی مردی

رتبه دوم: زهرا روشنی منفرد

رتبه اول: یلدا خلیلی

کد خبر 5327978 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد دانشگاهی مد و لباس جشنواره مد و لباس اختتامیه مراسم اختتامیه شهرآفتاب معرفی کتاب ترجمه تازه های نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انتشارات سروش یاسر احمدوند ادبیات داستانی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی انتشارات سوره مهر معرفی نشریات سواد رسانه ای انتشارات سیمای شرق موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران حافظ شیرازی چهارمین جشنواره ملی مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله حبیب الله شعبانی در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان بیان کرد: عمل به تقوا در بین مسئولان به معنای انجام دادن وظایف قانونیشان است.

وی ادامه داد: روند عفاف و حجاب در طول یک سال و نیم گذشته، سبب نگرانی شدید خانواده‌ها شده است.

شعبانی افزود: فارغ از هر نوع دیدگاهی، همه خانواده‌ها بر این باور هستند که رها کردن این فضا به ضرر همه جامعه است.

وی تصریح کرد: واقعیت اجتماعی نشان می‌دهد استمرار این مسیر باعث آسیب همگانی در جامعه می‌شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در مدت انجام طرح نور، تأثیرات خوبی را در سطح جامعه شاهد هستیم، گفت: باید از کسانی که از پلیس تذکر گرفتند و به آن تمکین کردند و فرهیختگی از خود نشان دادند، تشکر کنم.

شعبانی با اشاره به اینکه در عرصه حجاب و عفاف نیازمند اقناع سازی هستیم، اظهار کرد: بالغ بر ۲۷ دستگاه در حوزه عفاف و حجاب مسئولیت دارند و پلیس آخرین مرحله است

وی اضافه کرد: دولت، قرارگاه عفاف و حجاب و نهادهای فرهنگی گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی در عرصه حجاب و عفاف را ارائه دهند.

شعبانی با اشاره به اینکه نظارت بر بازار پوشاک یکی از ضرورت‌هاست، گفت: در روابط بین الملل شرق و غرب تفاوتی ندارد، مهم حرکت در مسیر منافع اقتصادی کشور است.

وی با بیان اینکه اگر این توافق نامه‌ها اجرایی شود، چالش جدی برای تحریم‌ها خواهند بود، افزود: دولت اجرایی شدن توافق‌نامه‌ها را با تمام توان پیگیری کند.

امام جمعه همدان با اشاره به مردم باید اثرات این سفرها و قراردادها را در زندگی روزمره خود ببینند، گفت: امروز وظیفه مسئولان و متولیان، حمایت از کارگران و جامعه کارگری است.

شعبانی ادامه داد: حمایت از جامعه کارگری تنها افزایش چند درصدی حقوق نیست، چرا که با وجود تورم کارگر از تورم عقب می‌ماند و مهم طراحی ساز و کار اقتصادی مناسب است.

وی با بیان اینکه باید از کارفرما حمایت شود تا او هم بتواند از کارگر حمایت کند، گفت: تجمعات دانشجویان بر علیه نسل کشی کودکان در غزه در کشورهای مدعی حقوق بشر، با هجوم پلیس به آن‌ها همراه شده است.

امام جمعه همدان بیان کرد: زمانی که عده‌ای به صورت مسلح قصد براندازی کشوری را دارند، این کشورها دم از حقوق بشر می‌زنند، اما در برابر دانشجویان کشور خودشان چنین رفتارهایی انجام می‌دهند.

شعبانی با اشاره به اینکه مدعیان دروغی حقوق بشر، آبروی شعار آزادی بیان را برده‌اند، گفت: اقدامات یک روحانی در سریال مشاور، می‌تواند به الگویی برای مساجد سراسر کشور و معرفی مسجد به عنوان محور حل مشکلات مردم تبدیل شود.

کد خبر 6089160

دیگر خبرها

  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی