Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرسول دریایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه صیادان میگو در هرمزگان با رعایت اصول صید از ۱۷ مهره ماه ۱۴۰۰ اقدام به شروع به صید کردند، اظهار کرد: صید میگو هر سال در ۷۰۰ کیلومتر مربع از صیدگاه‌های استان از بندرکوهستک شهرستان سیریک، آغاز می‌شود و در صیدگاه‌های میناب، هرمز و تولای قشم به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریایی، ضمن تقدیر از صیادان تلاشگر، نسب به توجه ویژه به مقررات در صید و صیادی به صیادان تاکید کرد و افزود: توجه به مقررات اصولی و پایدار در صید و صیادی، و همچنین همکاری بیش از پیش جامعه صیادان با شیلات، یقیناً نقش مهمی در حفظ منابع آبزیان برای نسل آینده و صید پایداری برای خود آنها خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بنادر صیادی می تواند که نقش مهمی در خدمات رسانی به صیادان شرق استان داشته باشد، تصریح کرد: برای حفظ و رسیدگی به مشکلات صیادان به اسکله که مجری بهره بردار آن خود صیادان باشد نیاز است.

مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه، موقعیت بندر صیادی کوهستک و همچنین ظرفیت های موجود در آن می تواند به عنوان پشتیبان سایت های پرورش ماهی در دریا به خوبی عمل کند، گفت: در حال حاضر بندر صیادی کوهستک برای ۱۵۰ فروند شناور صیادی و همچین حدود ۸۰۰ نفر صیاد خدمات می دهد.

وی خاطرنشان کرد: صید بیش از حد مجاز، موجب آسیب دیدن ذخایر می شود و بازسازی ذخیره با دشواری انجام می پذیرد.

کد خبر 5327988

منبع: مهر

کلیدواژه: شیلات هرمزگان صید میگو ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه شیراز واکسن کرونا سیدابراهیم رئیسی عکس استانها ایلام یادروز حافظ شیوع کرونا گرگان مراسم تودیع و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: این منطقه با همکاری محیط بانان، جوامع محلی و گروه‌های کوهنوردی از زباله پاکسازی شد.
سعید یوسف پور افزود: هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت با شعارمشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین است.

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • الحاق یک فروند شناور آتشخوار به ناوگان بندرجاسک
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان