Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه هم‌اندیشی با حضور مدیران محله‌های حاشیه‌نشین شهرستان اراک و معاون اجتماعی سپاه روح‌الله استان مرکزی برگزار شد.
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی در این جلسه از عمده‌ترین مشکلات موجود در زمینه خدمات‌رسانی به محله‌های حاشیه‌ای شهر اراک را ناهماهنگی در یکپارچگی ارائه خدمات بین نهادهای دولتی، تشکل‌های مردمی و مجموعه‌های فعال در مناطق حاشیه‌نشین دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته «محسن خیرمند» این مساله منجر به توازن نداشتن در توزیع خدمات به ساکنان شده است که حل این مشکل نیازمند تعیین سازوکار و سیستم متمرکز است.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های مردمی موجود در محله‌ها گفت: شناسایی ظرفیت‌های شغلی، علمی و...  برای به کارگیری این ظرفیت‌ها در مناطق لازم و ضروری است.
خیرمند با تاکید بر تشکیل گروه‌های سازش محل، این گروه‌ها را یکی از راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم در محله‌ها دانست و بیان کرد: بر اساس تجربه حاصل شده می‌توان گفت تشکیل گروه‌های بومی در کاهش ورودی پرونده‌ها به قوه قضاییه نقش موثری خواهد داشت.

کد خبر 632043

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • کاهش ۱۸ درصدی وقوع سرقت در کرمانشاه
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • یک‌میلیون و ۷۱۹ هزار و ۵۶۵ نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای در قم ارائه شد