Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس پیشگیری ناجا با تاکید بر ضرورت مشارکت اقشار مختلف جامعه در پایدارسازی امنیت گفت: با تلاش‌های مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا، فعلا ۶۰ هزار پلیس‌یار در ۱۲ هزار نقطه از کشور تحت آموزش و نظارت ۷۵۵ موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی نقش آفرینی می کنند.

به گزارش ایسنا، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر در مراسم مانور خودرویی و موتوری موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی و پلیس‌یاران با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در تامین نظم و امنیت عمومی تصریح کرد: پلیس یاران نقش موثری در کمک به تامین سلامت اجتماعی و امنیت محلات، اماکن عمومی، تجاری و مسکونی و پیشگیری از وقوع جرم دارند که این مهم ایجاب می کند شهروندان با مشارکت در پایدارسازی امنیت به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به راه‌اندازی ۷۵۵ موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی توسط مرکز انتظام پلیس پیشگیری ناجا در سطح کشور افزود: در حال حاضر ۶۰ هزار پلیس‌یار در ۱۲ هزار نقطه کشور به منظور تحقق امنیت محله محور و مردم پایه نقش آفرینی می کنند که در صدد هستیم در گام‌های بعدی تعداد پلیس یاران را به ۱۰۰ هزار نفر افزایش دهیم.

جانشین پلیس پیشگیری ناجا افزود: تلاش برای تامین امنیت عبادت است و هیچ شغلی عزتمندتر از تامین آسایش و آرامش مردم نیست.

براساس گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، وی راه اندازی موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی و جذب و به کارگیری پلیس یاران مومن و متعهد را علاوه بر کمک به اشتغال‌زایی جوانان، بیانگر ایفای نقش نیروی انتظامی در "تولید" و "حفظ امنیت" ارزیابی و اظهار امیدواری کرد: با همکاری بیش از پیش مردم با پلیس و در سایه الطاف خداوند متعال شاهد توسعه و آبادانی کشور در عرصه های مختلف باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته ناجا پلیس یار خدمات حفاظتی و مراقبتی پلیس پیشگیری ناجا پلیس یاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران

رضا افراسیابی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع ۲۶ هزار و ۳۳۱ کیلوگرم/لیتر انواع آفت کش‌های نباتی در استان مازندران طی یک سال گذشته خبر داد.

او افزود: تامین آفت کش‌های نباتی با محوریت مبارزه با آفات و بیماری‌های ویژه کشت برنج در استان مازندران انجام و از طریق کارگزاران مجاز توزیع تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به کشاورزان متقاضی در استان توزیع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • کابینه رژیم صهیونیستی به تعطیلی شبکه الجزیره رأی داد
  • کابینه رژیم صهیونیستی با اجماع رای به تعطیلی الجزیره داد
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • جزئیات طرح جدید برای انسداد مرز‌های شرقی/ فراجا مسئول تامین امنیت مرزهاست
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود