Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه ریاضت اقتصادی انگلیس به دلیل کاهش بودجه بهداشت عمومی تاثیر مهمی بر شاخص‌های مهم زندگی در این کشور داشته است. خبرگزاری میزان – ریاضت اقتصادی در انگلیس در ۵ سال گذشته با مرگ بیش از ۵۰ هزار نفر از شهروندان این کشور مرتبط بوده است.   به گزارش «گاردین»، بررسی مرگ و میر‌ها در بازه زمانی ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ در انگلیس، نشان داد تدابیر ریاضتی از طریق کاهش بودجه بهداشت عمومی و مراقبت‌های اجتماعی، مرگ و میر بیش از حد انتظاری را سبب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  برنامه ریاضت اقتصادی مذکور در ۵ سال، با مرگ بیش از ۵۷ هزار و ۵۵۰ نفر را در ارتباط بوده است. بیشتر بخوانید: دومینوی قتل زنان در انگلیس سایه بحران اقتصادی بر انگلیس تحقیق مذکور که توسط دانشگاه «یورک» انجام شد، نشان می‌دهد که کاهش امید به زندگی همزمان با ریاضت اقتصادی دوران نخست وزیری «دیوید کامرون» نیز قابل ملاحظه بوده است.   وزیر بهداشت در سایه انگلیس، این یافته‌ها را تکان دهنده خوانده و گفت «سیاست ریاضت اقتصادی دولت، نابرابری‌های بهداشتی را در سراسر انگلیس تشدید کرده است.»   پیشتر تحقیقات جداگانه «کالج امپریال لندن» که در مجله «لسنت»، منتشر شده بود، نشان داده بود که امید به زندگی در بسیاری از جوامع انگلیس حتی قبل از شیوع «کرونا» کاهش یافته بود.   انتهای پیام/ برچسب ها: انگلیس بوریس جانسون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انگلیس انگلیس بوریس جانسون ریاضت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • رشد اقتصادی کشور در گرو بهبود شرایط زندگی کارگر است
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • شاید باور نکنید اما نوشیدن جوش شیرین این خواص را دارد!
  • بهره‌مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره بهزیستی مازندران
  • تداوم سریال شناسایی جاسوسان روسیه و چین در انگلیس
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر