Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گرگان اظهار داشت: آمریکا و عواملش تلاش دارند با این حرکات افغانستان را ناامن جلوه دهند و بار دیگر به آنجا بازگردند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: همچنین درگیر کردن کشورهای منطقه از جمله ایران، چین و روسیه به مساله افغانستان از دیگر اهداف این بمب‌گذاری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: کسی که می‌خواهد از ناامنی داخل افغانستان سود ببرد، آمریکا است که به ظاهر از این کشور رفته، اما بدون شک آنجا را رها نخواهد کرد.

امام جمعه گرگان تاکید کرد: دولت طالبان که مدعی ایجاد حکومت در افغانستان است نباید به گروه ضد بشری داعش اجازه اجرای کارها و برنامه‌هایشان را بدهد.

آیت‌الله نورمفیدی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته وحدت (۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول) سالروز ولادت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) گفت: امام خمینی (ره) برای ایجاد همدلی و اخوت و تقویت اسلام این هفته را به عنوان "هفته وحدت" نامگذاری کرد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مهمترین مساله‌ای که همه مسلمانان باید به آن توجه کنند، وجود مشترکات زیاد بین این مذاهب است و باید مسایل حاشیه‌ای را کنار بگذارند.

نماینده ولی فقیه در گلستان تاکید کرد: علما، متفکران، اندیشمندان، حوزه‌ها و دانشگاه‌ها و مراجع جهان اسلام برای وحدت امت اسلامی با ایجاد گروهی در جلسات بین‌المجالس کشورهای اسلامی راهکار اساسی ارائه دهند که یکی از آن راهکارها می‌تواند، مجازات شدید کسانی باشد که دنبال تفرقه‌اندازی بین مسلمانان هستند.‌

امام جمعه گرگان همچنین به مناسبت هفته نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای نیروی انتظامی که حافظان نظم و امنیت هستند، گفت: این نیرو برای ایجاد امنیت و برقراری نظم تاکنون بیش از ۱۳ هزار شهید تقدیم نظام، انقلاب و اسلام کرده است.

آیت‌الله نورمفیدی یادآور شد: یکی از دستگاه‌هایی که در گسترش عدالت و برقراری آن می‌تواند کمک کننده جامعه باشد، نیروی انتظامی است.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش گرگان طالبان سید کاظم نورمفیدی هفته وحدت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش گرگان طالبان گروه تروریستی داعش گرگان طالبان هفته وحدت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گلستان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب؛ حجت الاسلام و المسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان کردستان در خطبه‌های نماز جمعه دهگلان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد با اشاره به سالروز شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا علیه السلام، اظهار داشت: پیامبر عظیم الشأن اسلام در مورد حضرت حمزه سیدالشهدا فرمودند جناب حمزه علیه السلام مظهر یک شخص متدین، شجاع، مدافع و مجاهد است و یک فرد مسلمان اهل تقوا و با ایمان باید در جای خودش مجاهد و جان فدا باشد.



وی در مورد نحوه شهادت حضرت حمزه علیه السلام این گونه بیان کرد: ایشان برای شهادت شناسایی شدند و به گونه ای مظلومانه بعد از شهادت مثله شدند، و از آنجایی که خانواده ای نداشت، زنان جمع شدند و به خانه حمزه رفتند و برای ایشان نوحه خوانی کردند.



نماینده ولی فقیه در کردستان با بیان اینکه شهادت حضرت حمزه سلام الله علیه برای اعتلای پرچم اسلام، نماز، شهادتین و دین جزو خون های اولیه است، جان فدا شدند، تصریح کرد: اسلام دین عافیت طلبی، دین نشستن و عدم نیاز نیست؛ بلکه دین دفاع و مجاهدت است به شرطی که جان فدا کند و نکته این است در برابر چه کسی؟ البته که در برابر مشرکان و کفار و نامسلمانان باید مجاهدت و دفاع کرد.



حجت الاسلام پورذهبی بیان کرد: اکنون زمان، زمان آن است که مسلمانان در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند و آن صهیونیسم جهانی و استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار است.

وی افزود: واقعا بد است که مسلمانان در مقابل همدیگر قرار گیرند و بحمدالله در این اتفاقات اخیر مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نماینده مردم ایران در برابر صهیونیسم جهانی ایستادند و همه مردم جهان از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی خوشحال شدند.



نماینده ولی فقیه در کردستان ابراز داشت: دشمن واضح و روشن در مقابل ملت اسلام و بخصوص ملت مسلمان ایران قرار گرفته است و ما هم امروز باید با اقتدا به حمزه سیدالشهدا علیه السلام اکتفا می کنیم و از  فرمایشات ایشان پیروی کنید و مواظب باشید در این برهه دشمن شناسی بسیار مهم و ضروری است.

وی در پایان افزود: درود خدا به شهدای صدر اسلام شهید حمزه سیدالشهدا علیه السلام و همه شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم و شهدای اخیر و همه کسانی که در این راه جان فدا کردند.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش خطیر معلمان درتربیت نیروی انسانی
  • امت اسلام در کنار همدیگر به یک دشمن واحد توجه کنند
  • حرف دل مردم در تریبون نماز جمعه زده شود