Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان افزود: دولت انقلابی و مردمی با عزم جدی و راسخ به جنگ مشکلات رفته و رئیس جمهوری انقلابی نیز روز، شب و ایام تعطیل به عنوان سرباز ولی امر مسلمین با قدرت و خستگی ناپذیر به جنگ مشکلات کشور رفته تا وعده ها را محقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: تلاش برای مهار تورم، حل مشکل معیشت، رشد اقتصادی، اشتغالزایی و مبارزه با فساد از جمله اقدامات دولت است اما حل مشکلات کشور زمان مناسب می خواهد و انتظارات نیز باید واقعی و مبتنی و اقتضائات کشور باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد:همه باید انرژی ها را متمرکز و دولت را در این مسیر کمک کنیم تا دولت افتخارآمیز از این پیچ سخت عبور کند.

وی تاکید کرد: باید مراقب بود و حواس ها جمع باشد زیرا دشمن در کمین نشسته است.

امام جمعه کرمان همچنین با اشاره به مناسبت آغاز هفته وحدت در روزهای آینده گفت: شیعه و سنی هر دو مسلمان و تحت پرچم نبی مکرم اسلام هستند که باید در کانون وحدت در ایران اسلامی، دست برادری به همدیگر بدهند و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی با اقتدار جلو دشمنان و استکبار بایستند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی در ادامه با تشریح ویژگی های یاران امام زمان (عج)، داشتن دل های محکم و استوار در مقابل دشمن، استکبار و هرنوع ظلم، ایمان قوی، دلباختگی و اطاعت پذیری بالا و بی قیدوشرط در مقابل امامت جامعه، اهل رازونیاز بودن، شناخت دوست و دشمن و گرفتن مواضع مناسب و شهادت طلبی را از جمله این ویژگی ها بیان کرد.

وی همچنین در خطبه های اول نماز جمعه این هفته کرمان در جمع نمازگزاران با اشاره به مسئولیت والدین در تربیت فرزندان، بر ضرورت توجه به پرورش نسل ها از ابعاد مختلف تاکید کرد.

برچسب‌ها کرمان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها حسن علیدادی سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها کرمان شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها حسن علیدادی سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان، با گرامیداشت روز جهانی مطبوعات گفت با توجه به توطئه رسانه های ضد انسانی وابسته به دنیای استکبار اما رسانه های ارزشی و انساندوست توانسته اند صدای مظلومیت مردم غزه را به جهانیان برسانند و امروز شاهد هستیم که در خیابان‌های اروپا و آمریکا پرچم مظلومیت فلسطین به اهتزاز درآمده است.
حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی وی با اشاره به وتوی به رسمیت شناختن کشور فلسطین توسط آمریکا گفت سازمان ملل توانایی و کارآمدی  کافی برای حمایت از مظلومان را ندارد.
امام جمعه کرمان تاکید کرد  به فضل خدا به زودی شاهد به رسمیت شناختن کشور فلسطین و پیروزی آنها خواهیم بود.
وی در بخش دیگری از خطبه ها  با اشاره به روز ملی خلیج فارس گفت این خلیج برای همیشه هویت خود را حفظ خواهد کرد و همیشه فارس خواهد ماند.
نماینده ولی فقیه در استان  همچنین با اشاره به سالگرد ابلاغ دستورالعمل  هشتگانه مبارزه با فساد توسط رهبر معظم انقلاب گفت گلوگاه‌های فساد باید بسته شود و با فسادی هم که اتفاق می افتد بایدبا جدیت  برخورد شود.
وی همچنین  روز شوراها را گرامی داشت و گفت انتخابات شوراها نمودی از جمهوریت نظام در سایه اسلام است.
حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی روز کارو کارگر را نیز گرامی داشت و گفت خدمات کارگران است که چرخهای اقتصاد کشور را به حرکت آورده است
 امام جمعه کرمان همچنین با گرامی داشت یاد استاد مطهری  روز معلم را تبریک گفت و افزود عرصه پیشرفت کشور با  دانایی، توانایی و تعهد ایجاد میشود که این هر  سه در کلاس درس شکل میگیرند 
وی افزود  یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت این است که مربی و معلم  صحنه علم و عمل را بهم پیوند بزنند و به آنچه  می آموزند عمل کنند چرا که ایمان زمانی شکل میگیرد که علم و اگاهی به عمل درآید.

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان های هرمزگان 
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • گلوگاه‌های فساد را ببندید
  • سازمان ملل و مجامع بین‌المللی، کارآمدی لازم برای دفاع از مظلوم را ندارند
  • نماز جمعه سنندج
  • رسانه های انساندوست صدای رسای مظلومیت مردم فلسطین
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • دستور امام جمعه تهران به وزیر کار دولت رئیسی /نیروهای مسلح اجازه کمترین تعرض به کشور را نمی دهند
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد