Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام بذرافشان امام جمعه موقت شهر قلعه رئیسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: شهید احمد آمده شهیدی که در راه اسلام در راه قرآن و برای امنیت میهن اسلامی به شهادت رسید برای یاری اسلام به شهادت رسید و برای اینکه دعوت امام راحل به لبیک بگوید رفت شهید شد و دو سال پس از ازدواج در حالی که فرزند ندارد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت قلعه رئیسی با انتقاد شدید از وضعیت تلفن همراه در شهر قلعه رئیسی یادآور شد: مخابرات استان به شهر قلعه رئیسی توجهی ندارد و بیشتر نقاط این شرایط آنتن دهی تلفن همراه وجود ندارد و در حقیقت مردم در عذابند شبانه‌روز پشت‌بام و دیگر نقاط شهر به دنبال آنتن دهی موبایل هستند دانش‌آموزان، بازاریان و مردم سرگردان هستند این حق مردم این شهر نیست چندین ماه مسئولین استان قول می‌دهند اما همه وعده‌های سرخرمن است و مردم را عذاب می‌دهد همین وعده ها و قول‌های پوچ است که مردم را به سخره گرفتن و انتظار مردم این است در اسرع وقت این مشکل را حل کنند.

 وی به هفته وحدت اشاره و خاطرنشان کرد: 27 مهرماه ولادت حضرت رسول اکرم(ص) به روایت اهل سنت آغاز هفته وحدت است، وجود مقدس نبی مکرم اسلام مهمترین نقطه ایجاد وحدت از دنیای اسلام می تواند در این نقطه به هم پیوند بخورد، وحدت مساله اصلی؛ که اگر اتحاد بین مسلمین به صورت واقعی به معنای حقیقی تحقق پیدا کند اکثر مشکلات مسلمانان حل خواهد شد.

بذرفشان تصریح کرد: در روزها و ماه‌های اخیر مذاکرات هسته‌ای با روی کار آمدن دولت جدید یکی از مسائل داغ محافل خبری بوده تاکنون تحلیل‌های مختلفی در مورد رویکرد دولت جدید ایران و مساله بر جامعه ارائه شد، اما برجام جزئی از سیاست خارجی ایران است نه همه آن، و در مورد برجام دو جمله برجسته در بیانات رهبر انقلاب وجود دارد که مساله ما در برجام برگشتن یا برنگشتن آمریکا نیست بلکه تنها مساله ما رفع تحریم‌ها است.

امام جمعه موقت قلعه رئیسی یادآور شد: همه ما می‌دانیم که از جمله شرایط اجازه جمهوری اسلامی به هیئت مذاکره کننده لغو همه تحریم ها بود و جمهوری اسلامی ایران به دنبال تجربه ای که از چندین دهه بدست آورده است باید بر همان خط و نشان قبلی حرکت کند و این لازمه آن است که ما با شناخت دقیق تر از آمریکای جنایتکار به میدان ورود کنیم و در ماه‌ها و سال‌های اخیر کشورهای غربی و متحدان آنها در قالب‌های مختلف علیه کشورمان دست به اقدامات خرابکارانه زدند و در عین حال خواستار ازسرگیری مذاکرات از سوی ایران شدند و اقدامات دولت کنونی در عدم آغاز کردن فوری مذاکرات با غرب در مسئله برج نوعی تنبیه طرف‌های غربی و ایجاد بازی بازدارندگی در برابر رویه مخرب و بدعهدی های آنهاست که به خوبی به درستی از سوی ایران در پیش گرفته شد.

بذرافشان ادامه داد: یکی از ویژگی‌های بارز دولت آقای رئیسی در عرصه سیاست خارجی گره نزدن آینده و تمامی مسائل کشور به موضوع برجام است و در این رابطه سیاست‌ خارجی دولت جدید توسعه روابط با کشورهای همسایه و همچنین محور شرق را در دستور کار خودشان قرار دادند و سعی داشتند از این ظرفیت‌ها در راستای منافع ملی ایران بهره‌برداری کنند.

وی گفت: مهم ترین نمود این تلاش‌ها موافقت اخیر سازمان همکاری‌های شانگهای با عضویت ایران در سازمان یکی از بلوک های قدرت در قاره آسیا است و دولت سیزدهم با شعار عملگرایی و کرامت مردم روی کار آمده است به همین خاطر اقدامات موثری را تاکنون انجام داده است.

بذرافشان افزود: دولت نقشه راهی دارد که در آن هم مهار تورم، توجه به معیشت مردم، رشد اشتغال و مبارزه با مفاسد اقتصادی و هم ارتقاء جایگاه بین‌المللی ایران که موضوع بانک‌ها و موضوع مسکن را از جمله آنها می دانیم آمده است که این نیازمند آن است که این شیوه برنامه‌ریزی و خوی آینده و عملگرا که موضوعات و مشکلات مردم را مرتفع سازد نیازمند این نقشه راه بوده است و لازمه آن مدیرانی جوان و انقلابی و دغدغه مند و در میدان است.

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: تلفن همراه رئیسی اسلام شهید خبرگزاری فارس قلعه رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز؛ سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در نشست هیئت دولت با استانداران سراسر کشور طی سخنانی خطاب به این مدیران عالی دولت بیان کرد: باید با مردم به‌صورت مداوم ارتباط داشته باشید؛ خصوصاً مردمی که در اجتماعات مسئولان شرکت هم نمی‌کنند که باید این عزیزان هم مورد رسیدگی قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: رئیسی ۲ قانون را برای اجرا ابلاغ کرد

وی درخصوص انتخابات ۱۴۰۲ افزود: مجریان، ناظران و عموم مردم همت کردند و انتخابات باشکوهی داشتیم و مولفه‌های مورد اشاره رهبر معظم انقلاب محقق شد. در این مرحله دوم نیز کاری بشود که این چهار اصل مورد تأکید قرار بگیرد. مردم ما در اجرا و نظارت دخیل هستند و امیدواریم این انتخابات هم باشکوه برگزار شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به شعار سال، خاطر نشان کرد: باید تمامی بخش‌ها برنامه داشته باشند و طبق آن به‌سوی تحقق شعار سال که مورد تأکید مقام معظم رهبری است، حرکت کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر: 1229493 برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • دولت تا سال ۱۴۰۸ از حق‌السهم فیبر نوری چشم‌پوشی می‌کند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • شاوردیان: بعد از عملیات وعده صادق سودجویان به دنبال ایجاد بحران اقتصادی در کشور بودند
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل