Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایلنا، مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در رابطه با سفرهای استانی رئیس‌جمهور و در پاسخ به اینکه «این سفرها چه فایده‌ای برای مردم داشته یا می‌تواند داشته باشد؟»، گفت: اینکه به عنوان یک مسئول به میان مردم می‌روند تا از نزدیک در جریان مشکلات و کاستی‌ها باشند فی‌نفسه قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اینکه این سفرها می‌تواند اثربخش و مفید باشد یا نه؟ به ساختار مدیریتی ما برمی‌گردد و همچنین به نوع مدیریتی که می‌خواهیم در آنجا اعمال کنیم مرتبط است.

وی ادامه داد: اصولاً سیاستگذاران یا روسا یک سیاستگذاری انجام می‌دهند و این مدیران صف هستند که باید آن‌ها را اجرایی کنند و اهداف و وعده‌ها را تحقق ببخشند؛ در اینجا اگر رئیس دولت نتواند مدیران اجرایی، توانمند، کارکشته و عالم منصوب کند، این سفرها توقعات را بالا برده و به دلیل عدم انجام وعده‌ها نارضایتی را افزایش خواهد داد. اما اگر همزمان مدیرانی باشند که بتوانند سیاست‌ها را اجرایی کنند، می‌تواند خیلی تاثیرگذار باشد.

پزشکیان در رابطه با مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور که از زمان احمدی‌نژاد باب شد، خاطرنشان کرد: گاهی این مصوبات غیرعلمی است، مصوبات زمان احمدی نژاد ۱۰۰ سال دیگر هم خیلی‌هایشان ممکن است اجرا نشوند چه برسد به این‌ها.

وی افزود: اصولا هر مصوبه‌ای براساس درآمد و پولی که دولت دارد در قانون بودجه می‌آید؛ اگر قرار است وعده‌ای داده شود و مصوبه‌ای شکل بگیرد باید بیاید در بودجه وقتی در بودجه نمی‌آید یعنی پولی وجود ندارد و در نتیجه توقع ایجاد می‌کند که عدم اجرای آن هم نتیجه‌اش افزایش نارضایتی مردم خواهد بود.

 

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: پزشکیان سفرهای استانی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • احمدی نژاد عازم مجارستان شد
  • محمود احمدی نژاد دوباره عازم خارج از کشور شد | علت چیست؟ +تصاویر
  • محمود احمدی نژاد به خارج از کشور رفت /علت چیست؟ +تصاویر
  • (ویدئو) احمدی نژاد: ۴۰ هزار هکتار بدهیم؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • (ویدئو) واکنش عجیب «احمدی‌نژاد» به طرح حفاظت از قوچ ارمنی؛۴۰ هزار هکتار؟ برای قوچ؟! اون هم ارمنی؟!
  • تحسین احمدی‌نژاد از خوانندگی مریم امیرجلالی!
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند