Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیگیری مطالبات و رفع مشکلات چهارمحال و بختیاری از راهکارهای موجود در مجلس و رسالت نظارتی مجلس بر قوه مجریه استفاده می شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی عصر جمعه در نشست جمع‌بندی سفر سه روزه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مطالبات بسیاری در این سفر از سوی مسوولان و گروه‌های مردمی مطرح شد که برای تحقق شان در آن بخشی که مربوط به مجلس و کمیسیون فرهنگی است دخالت کرده و از فرصت‌های موجود برای انقلاب و مردم استفاده می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به اموری که مربوط به مردم و نظام است اهمیت می‌دهیم و از تمام توان برای پیگیری آن استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: هیچگاه از نفود خود در مجلس برای امور شخصی استفاده نکرده‌ام و حتی همان خودرویی هم که به نمایندگان دادند را دریافت نکردم و علت آن را کتبی به مجلس ارائه دادم.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در راستای پیگیری مطالبات این استان اعضایی را به کمیسیون‌ها و کمیته‌های مختلف مجلس مامور می‌کنیم تا بتوانیم بخشی از مطالبات و دغدغه‌های موجود را به خوبی پاسخ دهیم و برای بخش دیگری از خواسته‌ها که مربوط به قوه مجریه است نیز از رسالت نظارتی خود برای رفع مشکلات و تحقق مطالبات مردم استفاده می‌کنیم.

آقاتهرانی با تاکید بر ورود همگان به عرصه و فرهنگسازی در حوزه‌های مختلف، اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های بی شماری در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری است که برای بهره‌گیری از آن باید برنامه‌ریزی کرد و از آن منبع درآمد ساخت.

وی گفت:به طور جدی مطالبات این استان را پیگیری می کنیم و پای آن می‌ایستیم و وقتی کار قطعی شد نتایج آن را به مردم اعلام می‌کنیم.

آقاتهرانی با تاکید بر ضرورت خدمت برای رضا خدا، افزود: تلاش کنیم کار برای غیر خدا انجام ندهیم و از امام جمعه شهرکرد درخواست می‌شود تا در فواصل زمانی کارگروه‌های شکل گرفته را دور هم جمع کند و از نتایج پیگیری‌ها و برنامه‌ها گزارشی گرفته شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری به‌عنوان دومین استان کشور  میزبان اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسوولان ملی شامل معاونان وزیران میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی از چهارشنبه شب تا روز جمعه بود و در این مدت با برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور فعالان فرهنگی، مدیران، کارشناسان و صاحب‌نظران مطالبات، مشکلات و مسائل فرهنگی این استان مورد بررسی قرار گرفت.
برگزاری شورای فرهنگ عمومی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، بازدیدهای میدانی با حضور کارشناسان خبره در شهرستان‌های شهرکرد، سامان، ‌بن، بروجن، فارسان و لردگان و امضای سند نهایی سفر از دیگر برنامه‌های سفر سه روزه اعضای کمیسیون فرهنگی به چهارمحال و بختیاری بود.
چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۹۴۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۹ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در واکنش به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه جداول بودجه شفاف نیست، اظهار کرد: گاهی گفته می‌شود که عده‌ای مجلس را تضعیف می‌کنند، در حالی که نیازی به این تضعیف‌ها نیست و ما خودمان در داخل این کار را می‌کنیم.

وی ادامه داد: آنچه کمیسیون تلفیق تصویب کرده است، شفاف بوده و درباره ریال به ریال آن پاسخگو هستیم و به کسی اجازه ورود ندادیم. همه اعداد و ارقام شفاف است و برای اولین بار کاری انقلابی در خصوص جداول انجام شد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جداول را ارائه دادیم و نمایندگان بدانند صفر تا صد آن در اختیارشان است و همه آن‌ها در اختیار هیأت رئیسه قرار گرفته است و در خصوص ریال به ریال آن اگر کسی حرف، حدیث و مطلبی دارد می‌تواند مطرح کند.

کد خبر 6090560 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز